|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilket skjørt er finest?Jada, jeg gnåler videre om dette utrolig viktige temaet.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 05-11-13 kl 13:15. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Haha, ja jeg skjønner jo at noen synes de er mindre pene, det skulle da bare mangle, vi kan ikke alle ha lik smak.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Altfor korte, altfor blanke. Hva skal det brukes til?
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Dere alltså, så kjipe dere er.
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket skjørt er finest?Av de to må det bli det øverste. Jeg vil heller ha skoene på det øverste bildet.
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?
Ja, jeg mener å huske et grønt glitrende et ja.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 05-11-13 kl 13:16. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Jeg synes det nederste ble for blankt, men det øverste var flott og vil være perfekt for deg. Det kan være det nederste er finere når ikke lyset fremhever bakenden noe så innmari, jeg vet ikke.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Fant et fra Vila (nummer 3 i HI) som jeg også likte godt. Det har sølvtråder i, og er litt lenger tror jeg.
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket skjørt er finest?Nr.1 og 3 var lekre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Men det du har vist i en annen tråd er jo så fint!
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilket skjørt er finest?Jeg synes nr. 3 ble litt kjedelig hvis målet er å ha et skikkelig festskjørt.
|
|
|
#17 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket skjørt er finest?Likte nr 3 best, så nr 2. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ja, men det er svart bak. Jeg liker ikke det.
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
|
![]() |
|
|