Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydenland med Swim-out

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-13, 22:42   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sydenland med Swim-out

Vi vurderer Syden TM i sommerferien. Jeg vil ha sol, varme og en skikkelig slappe-av ferie, men charter og fellesferie og solsengjakt er ikke helt det jeg ser for meg.

Så fant jeg denne: http://www.startour.no/feriereiser/H...on=sommer-2014

For eksempel.

Noen som har prøvd noe sånt? Jeg ser for meg at jeg kan ligge på en solseng med kindlen min i to uker mens ungene leker i bassenget.

Noen som har prøvd? Det koster jo "litt" da. Men jeg tenker det er verdt det. Eller?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 22:51   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sydenland med Swim-out

Jeg har vært der, og vi var veldig fornøyde med anlegget og swim-out. Anbefales!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 22:58   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen bilder. Skulle egentlig legge meg, men ble sittende og drømme meg vekk og se på alle bildene. Vil. Reise. Nå!

Gammel 06-11-13, 22:58   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne gladelig gjort noe sånt. Ungene hadde elsket det. Og jeg hadde fått lest masse, masse.

Gammel 06-11-13, 23:22   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det så helt fantastisk ut, jeg er glad i charteropplegget når det er det man ønsker, og hadde gjerne gjort noe sånt om lillesøster var litt eldre.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 23:23   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser helt fantastisk ut! Men mine barn foretrekker strand, så jeg tror ikke vi hadde fått valuta for pengene...

Gammel 06-11-13, 23:25   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wii, stiv pris.

Gammel 07-11-13, 07:36   #8
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det ser helt fantastisk ut! Men mine barn foretrekker strand, så jeg tror ikke vi hadde fått valuta for pengene...

Det er jo strand der også? Rett nedanfor hotellet?
Eller tenker du at dei berre ville brukt stranda og ikkje bassenga og at det derfor er dumt å betale så mykje?

Vi har vurdert dette hotellet tidligare. Det er jo eit badeland like ved også som i alle fall mi eldste hadde elska.
Grunnen til at vi ikkje har bestilt tur dit er at Kolymbia ligg langt ute på landet. Altfor langt frå nærmaste by etter min smak.
Derfor valgte vi Ving sitt hotell i Kalithea som ligg like utanfor Rhodos by:
http://www.ving.no/hellas/kallithea/...allithea-beach

Der kan ein også få leiligheit med swim-out.
Men eg er einig i at Star Tour sitt anlegg ser endå bedre ut.

Gammel 07-11-13, 08:01   #9
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg er litt skeptisk. Vi spiser somregel frokost på balkongen, ofte lunch viss vi vill slappe av litt. Sitter der etter barna har sovnet på kvelden.
Med et slik basseng ser jeg for meg at barna ikke hadde spist særlig til frokost. Avslapping på dagtid ville også vært vanskelig siden fristelsen er rett ved,itilegg til andre badende gjester. Det samme på kveldstid. Sitte ute med noe godt og kooose meg med en god bok.

Etter jeg fikk barn har det aldri vært noe problem å få solseng. Vi står opp så tidlig at vi kan velge fritt.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 08:55   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har vært der, og vi var veldig fornøyde med anlegget og swim-out. Anbefales!

Så bra! Jeg må overtale mannen kjenner jeg, han er skeptisk til prisen. Men charter i fellesferien er jo dyrt uansett - hvertfall nå som eldste ikke teller som barn lenger (tror jeg - hun er 12 neste sommer)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine liker best basseng, så det er ikke så stort problem

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg er litt skeptisk. Vi spiser somregel frokost på balkongen, ofte lunch viss vi vill slappe av litt. Sitter der etter barna har sovnet på kvelden.
Med et slik basseng ser jeg for meg at barna ikke hadde spist særlig til frokost. Avslapping på dagtid ville også vært vanskelig siden fristelsen er rett ved,itilegg til andre badende gjester. Det samme på kveldstid. Sitte ute med noe godt og kooose meg med en god bok.

Etter jeg fikk barn har det aldri vært noe problem å få solseng. Vi står opp så tidlig at vi kan velge fritt.

Ungene mine er b-mennesker, de sover lenge på ferie. De slapper ikke noe særlig av på dagen heller - minste er jo sju, så det er stort sett full rulle.

Gammel 07-11-13, 08:58   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisen! My eyes!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 09:03   #12
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Prisen! My eyes!

Jeg trengte bare å se på bildene at dette kostet. Ungene hadde elsket dette, ser jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 09:08   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Prisen! My eyes!

Akkurat det sa mannen også.

Uansett - billigere enn fjorårets ekstravaganza der vi betalte alt med kredittkort så vi kunne sjekke hvor mye vi egentlig hadde brukt. Det anbefales ikke, strutsetaktikk er bedre.

Her trenger man jo ikke bruke en krone ekstra om man ikke vil (bortsett fra kindle-påfyll).

Gammel 07-11-13, 09:18   #14
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bodde slik i sommer, i Italia. Det var den deiligste familieferien noensinne. Barna badet før vi var ferdige med frokosten. Det krevde null planlegging. I tillegg var det kun en strandpromenade som skilte leilighetsanlegget fra stranden, så bading i sjøen kunne vi også ta helt på sparket.

Vi leide leilighet privat.

Gammel 07-11-13, 09:21   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Og tipset er at to ukers ferie da ikke kom på 72 000 kr?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 09:22   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Og tipset er at to ukers ferie da ikke kom på 72 000 kr?

Det kommer ikke på så mye når vi skal dra altså. Myye mindre.

63000

Gammel 07-11-13, 09:23   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Vi bodde slik i sommer, i Italia. Det var den deiligste familieferien noensinne. Barna badet før vi var ferdige med frokosten. Det krevde null planlegging. I tillegg var det kun en strandpromenade som skilte leilighetsanlegget fra stranden, så bading i sjøen kunne vi også ta helt på sparket.

Men da må jeg jo lage mat.

Gammel 07-11-13, 09:54   #18
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

. Vil du si hvor?

Neket, dere kan vel bo slik på hotell eller i leilighet med halvpansjon i Italia?
I Italia har bassengene ofte åpningstider, helt greit for meg at vi kan spise frokost i ro og fred til klokken 09. Min eldste er ofte klar i bikini klokken 07.

Gammel 07-11-13, 10:10   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

. Vil du si hvor?

Neket, dere kan vel bo slik på hotell eller i leilighet med halvpansjon i Italia?
I Italia har bassengene ofte åpningstider, helt greit for meg at vi kan spise frokost i ro og fred til klokken 09. Min eldste er ofte klar i bikini klokken 07.

Ja, klart Italia er en mulighet.

Det er ikke så nøye med åpningstider på basseng, de maser ikke så mye og kan helt fint spise opp maten før bading, spesiellt hvis det er såpass tilgjengelig som dette vil jeg tro.

Hvor bodde dere, HSJ73?

Gammel 07-11-13, 10:11   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det kommer ikke på så mye når vi skal dra altså. Myye mindre.

63000

For to uker? Det er mer enn hva vi betaler for 4 uker i New York, inkludert en uke på veien, og severdigheter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.