Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 17:40   #1
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjole til bryllup

Jeg og Vanilja skal til Oslo neste onsdag for å kjøpe kjole til henne, som hun skal bruke i mitt bryllup.

Hvor skal vi handle? Hvilke butikker?

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:57   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole til bryllup

Ingen som har noen tips til meg?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 23:40   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor ikke i Oslo, og kan derfor ikke hjelpe. Men lykke til! Håper du finner den perfekte kjolen.

Gammel 09-05-07, 23:45   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Spørst jo litt hvilken prisklasse den skal holde da.
De har mange kjempe fine kjoler på Agape, de er i prisklasse tusen pluss.
Vet ikke hvor den ligger i Oslo da, veldig hjelpsom.

Gammel 09-05-07, 23:48   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Helst ikke over tusenlappen.

Gammel 10-05-07, 13:12   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Byporten og Oslo City har jo mange butikker. Har sett noen veldig fine på B-young og Oasis bla.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:15   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

B Young og Popin har noen fine nå, og ikke minst Neste stopp
Men må også si jeg ble litt imponert over noen av kjolene på Lindex!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:50   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Coast er kjent for kjempefine kjoler. De har 2-3 butikker i Oslo. Ellers har de mange, fine kjoler til rundt tusenlappen på den butikken i Grunerløkka, hva er det nå den heter igjen, da?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 22:02   #9
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Takk for gode forslag, jenter.
Nå gleder jeg meg til jeg osloturen. Men det blir min første tur til Oslo hvor jeg skal kjøre selv da. Så det blir spennende å se om jeg kommer fram. hehe

Gammel 12-05-07, 22:07   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det antrekket jeg har vært mest fornøyd med som jeg har brukt i bryllup har jeg kjøpt på Noa Noa. (Men be om hjelp i slike butikker!)

Jeg bor for øvrig heller ikke i Oslo, så jeg kvalifiserer vel egentlig ikke til å svare.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 22:09   #11
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Hvilke størrelser har de på Noa Noa?

Gammel 12-05-07, 22:42   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Hvilke størrelser har de på Noa Noa?

Tror klærne som regel går opp til XL, og de er store i størrelsene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 22:47   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror klærne som regel går opp til XL, og de er store i størrelsene.

Det er bra. Er enda ingen sylfide.

Gammel 12-05-07, 22:55   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke hvor pyntet det skal være, men på hjørnet ved Stortinget (hm, heter gata Stortingsgaten tro?) har de en butikk med flotte selskapskjoler!
De har også en i Paleet i Øvre Slottsgate, en liten butikk, søsteren min og tanta til mannen kjøpte der i høst til siste bryllup vi var i. Da var det salg også, så det var kjoler fra ca 700 og oppover.
Ellers kjøpte jeg en veldig lekker kjole til 17 mai på Lindex, men den er til rett over knærne, og det passer vel ikke i et bryllup. Litt Jackie Onassis-stil på kjolen i offwhite.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:01   #15
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Kjolen skal være brun. Krav fra Jinx.
Ellers vil jeg har en kjole som ikke blir for ettersittende rundt magen.

Takk for tips.

Gammel 12-05-07, 23:04   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Kjolen skal være brun. Krav fra Jinx.
Ellers vil jeg har en kjole som ikke blir for ettersittende rundt magen.

Takk for tips.

Nei, æsj, hvem vil ha kjoler som strammer over magen.
Ellers tror jeg kan være vel verdt å prøve disse butikkene hvis du vil ha flotte selskapskjoler, men brudebutikker har jo også en del selskapskjoler.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:46   #17
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg en kjole på Noa Noa i vinter, som jeg var så fornøyd med at jeg måtte ha den i en annen farge også. Den betalte jeg 1200 for, og den vil passe veldig fint å ha i bryllup.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 01:24   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

De har også en i Paleet i Øvre Slottsgate, en liten butikk

Denne butikken ville jeg også tatt en titt i. Ellers er jo Steen&Strøm rett over gaten der hvor de har mange fine avdelinger.
B-Young har tidligere år pleid å ha mange fine selskapsskoler i rimelig prisklasse. Aner ikke hvordan det er i år men de har sikkert noe.
MAnge fine butikker på Byporten også.
Lykke til med kjolekjøpet.

Gammel 13-05-07, 08:41   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Denne butikken ville jeg også tatt en titt i. Ellers er jo Steen&Strøm rett over gaten der hvor de har mange fine avdelinger.
B-Young har tidligere år pleid å ha mange fine selskapsskoler i rimelig prisklasse. Aner ikke hvordan det er i år men de har sikkert noe.
MAnge fine butikker på Byporten også.
Lykke til med kjolekjøpet.

På Steen og Strøm finner man neppe noe særlig til under tusenlappen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 23:23   #20
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Jeg har funnet kjole!
Kjøpt på Mexx. Veldig fin synes jeg.

Bilde kommer om noen vil se.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.