|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Erfaringer med FurbyLillesøster har ønsket seg Furby siden de dukket opp på TV og i lekebutikken. Er det noen som har en slik i hus og kan si noe om hvordan de er og hvor populære de har vært å leke med i lengden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med FurbyHer i huset var Furby populær i ca en time..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyVi har 1.generasjonsFurby, og den er nesten lekt ihjel . Den kom i hus rundt 2000 og levde sitt lekeliv frem til eieren var ca 8 -9 år. Nå har den hvilt på loftet i 8 år, og jaggu ble den ikke gjenoppdaget av Vakkerungen i sommer. Hun er snart 2 år og har stor glede av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyLillesøster elsker kosebamser, både de tradisjonelle og de som går på batteri og "gjør kunster". Furby er jo hakket mer avansert ut fra hva jeg kan se - dersom den faktisk virker og gjør noe av det reklamen sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyVi ga til 8 åringen, og det har vel ikke tatt helt av nei ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyHenger her. Høyest på ønskelisten til 08-modellen.
![]() |
#7 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med FurbyBrukt i perioder ( first edition. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med FurbyFurby tåler ikke kaffe. Han får koffeinkick, blinker med øynene, vifter med ører og armer og bein og går gjennom alle ordene han kan. True story, og bortimot min eneste erfaring med Furby.
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyFurby er på tilbud. På Brio til 499,-. Vi har kjøpt!!
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med FurbyJeg funderer på hva Furby er og lurer på om jeg må google for å se om dette er interessant for neste ukes femåring. Sist redigert av Luvi : 29-11-13 kl 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med FurbyKul to dager. Så ble den bare irriterende og ble gjemt på et mørkt rom. I dag kom en venninne og skal ha den på overnatting til søndag.
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Erfaringer med FurbyLillesøster elsker sånne "levende kosebamser" og har ønsket seg en Furby leeenge. Jeg har lovet henne at hun aldri kommer til å få en (pga. prisen) men da vi fant den til under halv pris var jeg solgt. Jeg gleder meg enormt til å se ansiktet hennes på julaften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Furby
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Erfaringer med Furby
Hvit her og, den bare MÅTTE være hvit, har jeg hørt, på butikken i forrige uke.
![]() |
|
|