Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med Furby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-13, 00:45   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaringer med Furby

Lillesøster har ønsket seg Furby siden de dukket opp på TV og i lekebutikken. Er det noen som har en slik i hus og kan si noe om hvordan de er og hvor populære de har vært å leke med i lengden?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 01:00   #2
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Erfaringer med Furby

Her i huset var Furby populær i ca en time.....

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 01:01   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har 1.generasjonsFurby, og den er nesten lekt ihjel . Den kom i hus rundt 2000 og levde sitt lekeliv frem til eieren var ca 8 -9 år. Nå har den hvilt på loftet i 8 år, og jaggu ble den ikke gjenoppdaget av Vakkerungen i sommer. Hun er snart 2 år og har stor glede av den.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 01:08   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Lillesøster elsker kosebamser, både de tradisjonelle og de som går på batteri og "gjør kunster". Furby er jo hakket mer avansert ut fra hva jeg kan se - dersom den faktisk virker og gjør noe av det reklamen sier.

Gammel 09-11-13, 11:08   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi ga til 8 åringen, og det har vel ikke tatt helt av nei ...
Jeg tror egentlig hun glemmer av den. Han sover i senga. Men jeg tror ikke han har fått mat på en måned .... 5 åringen var veldig misunnelig en da den kom i hus, men har glemt av den hun også.

Men jeg synes han er veldig søt da og synes furbysk er det søteste, men likevel det mest irriterende språket på jord ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 13:26   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Henger her. Høyest på ønskelisten til 08-modellen.

Gammel 09-11-13, 15:42   #7
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Brukt i perioder ( first edition. ) kan i tillegg melde om at å sende Furby på fly med eldstemann og mormor fører til en kjempesur flyvertinne og en stk flau mormor. Hehe...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 17:13   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Furby tåler ikke kaffe. Han får koffeinkick, blinker med øynene, vifter med ører og armer og bein og går gjennom alle ordene han kan. True story, og bortimot min eneste erfaring med Furby.

Gammel 29-11-13, 20:15   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Furby er på tilbud. På Brio til 499,-. Vi har kjøpt!!

Gammel 29-11-13, 20:21   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Brleker har den til 449 i dag og i morgen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 20:23   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi har også kjøpt. En hvit. Den blir nok fin etterhvert.

Gammel 29-11-13, 20:28   #12
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg funderer på hva Furby er og lurer på om jeg må google for å se om dette er interessant for neste ukes femåring.

Sist redigert av Luvi : 29-11-13 kl 23:20.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 20:33   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kul to dager. Så ble den bare irriterende og ble gjemt på et mørkt rom. I dag kom en venninne og skal ha den på overnatting til søndag.

Gammel 29-11-13, 20:36   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Lillesøster elsker sånne "levende kosebamser" og har ønsket seg en Furby leeenge. Jeg har lovet henne at hun aldri kommer til å få en (pga. prisen) men da vi fant den til under halv pris var jeg solgt. Jeg gleder meg enormt til å se ansiktet hennes på julaften!

Gammel 29-11-13, 21:18   #15
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Lillesøster elsker sånne "levende kosebamser" og har ønsket seg en Furby leeenge. Jeg har lovet henne at hun aldri kommer til å få en (pga. prisen) men da vi fant den til under halv pris var jeg solgt. Jeg gleder meg enormt til å se ansiktet hennes på julaften!

Så bra.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 21:25   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg funderer på hva Furby er og lurer på om jeg må google formse om dette er interessant for neste ukes femåring.

Sikkert.

Gammel 29-11-13, 21:27   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi har også kjøpt. En hvit. Den blir nok fin etterhvert.

Hvit her og, den bare MÅTTE være hvit, har jeg hørt, på butikken i forrige uke.

Gammel 29-11-13, 21:31   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ja å kjøpe noe annet enn hvit når hun først skulle få en ville bare vært slemt.

(Favorittbamsene er også hvite. De holder seg overraskende bra.)

Gammel 30-11-13, 22:12   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Brleker har den til 449 i dag og i morgen.

Jeg klarer ikke å finne den på nettsiden til den prisen.

Gammel 30-11-13, 22:16   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg klarer ikke å finne den på nettsiden til den prisen.

Legg den i kurven, når du går til kassen så blir det trekt fra 25% på prisen som står.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.