|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?12-åringen har bakt sukkerbrød til farsdagen. Er det best å fylle det i dag og la det stå til i mrg. eller la sukkerbrødet stå som det er over natta? Hvordan oppbevarer vi det best om det skal stå uten fyll?
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Jeg syne bløtkake blir best om man har fylt den dagen før.
![]() |
#4 |
snur
|
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Takk
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Det er vel smak og behag. Jeg synes bløtkake er best samme dag den er fylt og spiser den bare til nød dagen etter, etter det vil jeg ikke ha den.
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Jeg er enig i at den med fordel kan fylles i dag. Husk bare at du ikke trenger å dynke bunnen så mye som hvis den skulle spises i dag. Fyllet "trekker ut" i kaka, så den kan bli FOR soggy også.
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Det går an å fylle kaken litt i dag og ta resten i morgen, da blir den både saftig og noe av kremen blir helt frisk også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Bløtkake til i farsdag. Fylle den i dag eller morgen?Åh, nå fikk jeg lyst på bløtkake!
![]() |
|
|