Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Indisk mat i London, og hvilken musical?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 00:20   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Indisk mat i London, og hvilken musical?

Jeg og mannen skal på langweekend til London snart. Vi er av typene som roter rundt og aldri finner noe når vi ikke planlegger, så vi må vite på forhånd hvor vi skal spise og hvor vi skal gå.

Har søkt her inne og funnet noe, men liksom ikke helt det vi er ute etter. Med unntak av Hawksmoor, det blir en middag der.

Mannen (og jeg også for så vidt) er veldig glad i indisk, og England er vel store på indisk mat. Tips til en god restaurant? Vi skal bo på Rubens at the Palace i nærheten av Buckingham Palace og Victoria, men beveger oss gjerne mot sentrum. Men helst ikke langt avgårde.

Og så er det Musicals da, hva ser man i London nå til dags? Burde vi gå for klassikeren Les Miserables som ingen av oss har sett før, eller We will rock you som nok er midt i blinken for en Queens-fan som meg? Det blir sikkert ikke feil uansett kanskje?

Og så var det pub eller lignende da? Gjerne i nærheten av der vi skal bo.
Sist jeg var i London var vi en gjeng som tok metroen til sentrum og gikk og gikk og gikk i en hel liten evighet før vi fant et utested som så ok ut. Når vi kommer til døren ser bare dørvakten rart på oss før han sier "Ehm, this is a gay bar..." Og den var virkelig gay altså, på en litt far-out måte.

Jeg vil bruke tiden på moro og kos, ikke på å vandre hvileløst rundt på jakt etter et sted å ha det gøy.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.