|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Kalendergave til venninne. HilfeJeg tenkte lage en enkel adventskalender til en av venninnene mine. Men jeg kommer ikke på noe annet enn sjokolade, te og kaffekapsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Liten tube med håndkrem (eks ACO fra apoteket), god leppepomade, badekuler, skrubbehansker, juletrepynt, fine kjøleskapmagneter, søt tesil, tørket frukt, nøtter, marsipan, røkelse...
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Nå kom jeg på at ei jeg kjenner trenger en oppmuntringskalender i år, så jeg henger her for tips. Hvordan har du tenkt å pakke det, Cuya?
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.
Jeg har noen nummererte kalenderposer i papir liggende, tenkte bare legge de i dem, tre på ei snor, og overlevere i en sånn høvelig pen pose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Småflasker med vin/sprudlevann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
Lurt.
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.I fjor lagde jeg kalender til venninna mi. En liten konvolutt hver dag hvor jeg hadde skrevet noe jeg satte pris på ved henne + det lå en liten sjokolade/drops el.l.
![]() |
#9 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Driver hun med håndarbeid? Luksusgarn, fine strikkepinner/heklenåler/målebånd/saks/knapper... you name it. Mye fint å finne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Flaxlodd, lys, ansiktsmaske og julepynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.24 små marsipangriser.
![]() |
#14 |
snur
|
Det går også an å spørre på hudpleiesalonger/frisørsalonger om de har prøvepakker på kremer/hårprodukter.
![]() |
#15 |
kamerat
|
Det enkleste er det beste!
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Heldige venninne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Åh, for en fin venninne du er Cuya!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Neglelakk, nøkkelring med handlevognmynt, minnepinne, hårpynt.
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.De har ferdige på Bodyshop, forresten.
![]() |
|
|