|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() 3-åring i Operaen?3-åringen min er veldig Knerten-fan og ser filmene om og om igjen. Nå ser jeg at Knerten er på Operaen også. Er det noe man kan ta med 3-åringen på? Er det noen av dere som så den da de hadde urpremiere i 2012?
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Ja, men det er jo et veldig vidt aldersspenn, så jeg synes det i seg selv er litt intetsigende. :kravstor:
![]() |
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Dattera mi (7) så den både nå i helga og i 2012, og hun liker den veldig godt. Hvorvidt den er noe for 3-åringen, tenker jeg handler mye om hvor god han er til å sitte i ro lenge nok. Forestillingen er ikke spesielt skummel, og hvis han er blodfan, så hadde jeg prøvd.
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Jeg har en som hadde klart det helt fint som 3-åring, og en som ikke hadde det. Og det vet du greiest selv.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Vi har vært på kino en gang, og det gikk veldig fint, men da sovnet han jo også til slutt da. Jeg er egentlig mest redd for at han skal forstyrre andre, ja. Om han kan sitte stille eller ikke, varierer jo fra dag til dag, slik det sikkert er med de fleste treåringer.
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Sånn som jeg syns du har beskrevet sønnen din så virker han som en liten fyr som du kan snakke med, og da går det kanskje an å forberede han og snakke om hvordan man oppfører seg?
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Når det er en forestilling som er beregnet på treåringer er det tatt høyde for at de kan forstyrre, skravle og kommentere høyt. Og det er helt greit.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?
Ok, da kan det nok gå fint. Han er ikke så veldig bråkete og jeg kjøper i så fall billetter ytterst i salen så vi kan gå om det ikke fenger, men det er jo en fare for at han kommenterer noe eller prøver å synge med.
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 3-åring i Operaen?Kommentarer og medsynging er helt lov. Det er faktisk ganske søtt.
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
Eller som den ettåringen vi møtte på Pippi som bare var helt uinteressert i det som foregikk liksom. Naturlig nok, vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dragedytteren
|
Vi var på Musikantene kommer til byen da den gikk. Da var vi på introduksjonen før forestillingen, og fikk øve på sanger og fikk en intro til historien. Det tror jeg var veldig greit for barna, så ble situasjonen litt mer kjent.
![]() |
|
|