|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sony Xperia Z/ZR/Z1 - hjelp!Mannen min trenger ny mobil etterhvert. Han har i dag iPhone 4S, etter to tidligere iP runder med 3GS og 4. Han, som jeg, er veldig godt fornøyd med eplefon, og det er veldig greit ettersom hele heimen er fylt med allskens andre epledingser også. Men, batterikapasiteten er jo ikke akkurat noe å skrive hjem om, og mannen må bytte ut telefonene ganske ofte fordi han kan ikke ha telefoner han må lade både to og tre ganger ila. et døgn. Han snakker MYE i telefon i forbindelse med jobben, i tillegg har han en røff jobb der det vi være en fordel om telefonen tåler en støyt (selv om det er jeg som knuser telefonene gjerne, ikke han
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sony Xperia Z/ZR/Z1 - hjelp!Jeg tror ikke batterikapasiteten på Sony er noe særlig bedre en Apple, altså. Det er nok likt for de fleste smart-telefoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sony Xperia Z/ZR/Z1 - hjelp!http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=7780...god6B8A7Q#info
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Sony Xperia Z/ZR/Z1 - hjelp!
Den var definitivt røff og tøff, ikke noe dumt forslag. Jeg tror dog gubb er litt for fin på det til at denne er aktuell.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sony Xperia Z/ZR/Z1 - hjelp!Hvis batteri er viktig, bør man sjekke LG sin nye G2.
![]() |
|
|