|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Firling-keisersnitt på tv nå!Når dette postes er det vel for sent, men ser noen av dere keisersnittet nå? Ei som får firlinger. Jøss, vi får jo se ALT, hele keisersnittet, i nærbilder. Intenst! Sitter her med kleenexen jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Jeg synes det er fantastisk. :hæppikrai: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Fader, foreldrene får ikke være hos ungene engang!
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Frister ikke å se et keisersnitt i nærbilde nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Pyser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Jeg så det jeg også. Sterkt! Håper det går bra med dem nå. |
![]() |
![]() |
#10 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Jeg holdt hånden opp foran ansiktet mitt og kikket mellom fingrene. *litt pysete* Fikk tårer i øynene da barna ble født. Det var som små dukker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Jeg så den siste av fire ble tatt ut, men jeg så på National Geograpic tror jeg det var. Kanskje det var samme program? Her var det om flere tvilling, trilling og firlingpar.
![]() |
#12 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Åh, så synd at jeg gikk glipp av det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Det var et fint program, selv om jeg ikke kan fatte hvem som frivillig vil dele sånt med hele verden.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Jeg så også dette programmet forleden, men husker ikke hvilken kanal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
både her og der
|
![]() Sv: Firling-keisersnitt på tv nå!Alle mine tre ble tatt med keisersnitt, så jeg synes det var svært interessant å kunne følge med på hva som egentlig foregår. Syntes ikke det var noe ekkelt, bare fascinerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|