Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 00:44   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Glasset er knust, noe så til de grader. Jeg mener at det må kunne fikses, men mannen sier jeg må ha ny, for han mener at Apple ikke fikser det.

Må jeg virkelig kjøpe HELT ny telefon?

Sukk, jeg misliker intenst å bruke penger på telefoner.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:46   #2
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Jeg mistet iPhonen min i gulvet da jeg tok den ut av esken. Kostet meg 2.300 å få skiftet glass, og forsikringen min dekket det ikke. Ingen av de.

Så om det bare er glasset som er knust kan det skiftes.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:46   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Det går an å bytte glass. Vi betalte 450 i en bakgårdsbutikk i Oslo.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:48   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det går an å bytte glass. Vi betalte 450 i en bakgårdsbutikk i Oslo.

Var det Apple-Tom? Jeg mener det var noe slikt jeg fikk tips om.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:50   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det går an å bytte glass. Vi betalte 450 i en bakgårdsbutikk i Oslo.

Mannen nekter å skifte glass for 2300, men synes 450 kr er mer interessant. Men vi bor i Stavanger. Tror vi det finnes en sånn dude her også? :desperat:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:52   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Det var en liten butikk i Calmeyersgate. Jeg har også sett en tilsvarende butikk på Grønland T-banestasjon. Det fins flere i sentrum øst.
Om det er i Stavanger vet jeg dessverre ikke.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:54   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Om du søker på "knust glass iphone" kommer det opp endel som bytter glass. Prisen jeg betalte var høy fordi jeg hadde en iPhone 5 som da akkurat var kommet i salg. Jeg ser nå at skifte av glass på den koster 1750,-

Tidligere modeller er mye rimeligere å skifte glass på.

Fordelen der jeg gjorde det var at jeg kunne sende den i posten, og at de virket veldig proffe. Tlf. kom tilbake ferdig fikset 3 dager etter at jeg sendte den.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 00:55   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Jeg knuste glasset på Samsungen min (S3) på jobb, da et krydderglass ramlet ut fra skapet og rett i telefonen da jeg stod og laget mat. Tenkte det var min egen feil, men forsikringen jeg fikk med telefonen dekket det! Betalte egenandel på 500 kr og that was it. Tok 3 uker å få ny telefon da, måtte sende den inn. Nå har jeg fått meg sånt deksel som ligger over skjermen, livredd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:04   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

IPhone 5 koster det gjerne gjerne rundt 2000 kr å få byttet på, selv på ikke-autoriserte verksteder. Dr. iPod tar 1700kr ser jeg.
iPhone 4 er godt under tusenlappen og dette kan gjøres av mange.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:09   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Mannen søkte litt og sier det kommer på 1200. Er interessert i å få det under tusenlappen. Det er en iPhone 4, ikke s engang. Den har ingen forsikringer.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:12   #11
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Her. 990. Dette er der jeg gjorde det.

http://applespesialisten.no/knust-gl...ne-4-eller-4s/

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:13   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen søkte litt og sier det kommer på 1200. Er interessert i å få det under tusenlappen. Det er en iPhone 4, ikke s engang. Den har ingen forsikringer.

Da får du det sikkert under 1000. Mest sannsynlighet du adresser til steder som gjør slik der du bor fra Fp-orakelet før soloppgang i morgen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:13   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Her. 990. Dette er der jeg gjorde det.

http://applespesialisten.no/knust-gl...ne-4-eller-4s/

Tusen takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:17   #14
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Her. 990. Dette er der jeg gjorde det.

http://applespesialisten.no/knust-gl...ne-4-eller-4s/

Jeg og brukte disse. Fra jeg sendte mobilen til jeg hadde den ferdig reparert tilbake tok det 4 dager. Knall service!

Jeg har forsikring via LO-favør og siden vi var to i husholdningen som var LO-favørmedlem så var det ingen egenandel.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:20   #15
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Her i huset er det bare jeg som er medlem i LO-favør, og egenandelen var 3.000.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:23   #16
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg og brukte disse. Fra jeg sendte mobilen til jeg hadde den ferdig reparert tilbake tok det 4 dager. Knall service!

Jeg har forsikring via LO-favør og siden vi var to i husholdningen som var LO-favørmedlem så var det ingen egenandel.

Det var det jeg skulle tipse om også.
Jeg vet om flere som har brukt LO-forsikringen sin til å bytte skjerm på telefoner. Hvis to i husstanden er medlem så har de, som Lenam, sier ikke betalt noen egenandel, men selv om man bare er en som er medlem så tror jeg egenandelen er ganske lav, lurer på om det var 500 kr?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:24   #17
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Oh, da kom Kula meg i forkjøpet, og jeg ser at jeg var heelt på viddene med tanken på pris hvis bare en er medlem. Sorry 'bout that.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 01:28   #18
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Jeg er fremdeles muggen for akkurat den høye egenandelen. Og den andre forsikringen vår hadde sluttet å forsikre ødelagte tlf.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 07:54   #19
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Du kan skifte selv. Kjøp ny skjerm og følg instruksjoner på YouTube.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 09:15   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Mistet iPhonen i gulvet!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen nekter å skifte glass for 2300, men synes 450 kr er mer interessant. Men vi bor i Stavanger. Tror vi det finnes en sånn dude her også? :desperat:

Det skal være mulig å gjøre det på kvadrat for en liten tusenlapp, tror jeg. Men aner ikke hvor.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no