|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Norwegian, når finne billige billettar?Vi skal til Barcelona i september 2014 og eg ser at Norwegian no har opna for bestilling av billettar denne månaden. Men prisane er ikkje spesielt lave!
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?Vi har ikke erfaring som tilsier at rutefly blir billigere, men det kan hende billettene blir lagt ut på kampanjepris. Jeg hadde ventet litt på en kampanje om dere ikke skal eller må reise i skolens ferie. Hva med SAS og andre? Ikke sikkert de er så mye dyrere, mulig en mellomlanding.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?http://www.momondo.no/multicity/?Sea...false&NA=false |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?Eg har sett dei samme avgangane på gortogate, gnuri.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?Ni timer venting er jo helt skrekkelig. Jeg bare så på det øverste treffet i søket mitt som var direkte |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?Jeg tok ikke sjansen og bestilte billetter nå. Vi fikk ekstremt billige billetter ned, da, tidligere i høst, så da tålte vi å betale litt mer opp igjen. Det ble uansett bare vel 9000 t/r for oss 5, i skoleferien.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian, når finne billige billettar?Av erfaring varierer prisene til Norwegian veldig. Vi betalte 1100 t/r pr person til London (reiser på søndag) i april. Har i løpet av høsten sett de samme billettene nede i 598 kroner t/r. Jeg tenker sånn at noen ganger er jeg heldig, noen ganger ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|