Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telefonsamtaler blir stadig brutt

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-13, 10:07   #1
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Telefonsamtaler blir stadig brutt

Når enkelte ringer (f.eks. mora mi) så blir samtalen brudt etter noen få sekunder. Så går det greit når hun ringer opp igjen. Det samme skjer med legen min og noen andre, men ikke med alle. De det skjer med, skjer hver gang. Jeg er helt sikker på at det ikke jeg som kommer bort i knapper eller noe sånt. Hva i huleste kan dette være for noe? Jeg har iPhone5. Noen som har opplevd lignende?

(Passe meg utmerket at samtalen ble brudt da de ringte fra Fovea for å overtale meg til å kjøpe skolefoto jeg ikke ville ha, hun trodde sikkert jeg la på og turte ikke ringe opp igjen ).

  Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 10:11   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brudt

Jeg har iPhone5 og har ikke det problemet. Men noen ganger er telefonen litt rar hvis jeg ikke har tatt de siste oppdateringene, eller det er lenge siden telefonen har vært skrudd helt av og på igjen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 10:14   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Er flink til å oppdatere, men skru av gjør jeg ikke så ofte. Men det foresvever meg at problemet er der uansett hvor lenge det er siden jeg sist skrudde av.

  Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 10:43   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Jeg hadde en HTC som stadig slo seg av etter eget forgodtbefinnende og fant egentlig aldri ut hva som var galt. Den ble bare oppgitt og byttet ut til slutt.

Jeg tror det har lett for å bli mandagsutgaver når det er så mye duppeditter og funksjoner som skal inn i telefonene nu til dags. (Jeg følte meg veldig gammel nå, så det måtte bare bli "nu".)

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 11:12   #5
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Du har vel rett.

  Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 16:10   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Ikke tilfeldigvis OneCall eller Tele2-kunde, eller en annen operatør som benytter Mobile Norway/Network Norway-nettverket?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 16:12   #7
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Ikke en av de to men skal sjekke dette.

  Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 16:12   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Jeg tror du må ringe Åndenes Makt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:19   #9
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Det tror jeg du har rett i!

  Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:23   #10
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonsamtaler blir stadig brutt

Du er sikkert overvåket, og når du snakker om ubehagelige ting så blir du klippet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no