Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-07, 11:20   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Jaja, vet det er hundrevis av tråder med nettbutikker som selger barneklær.

Men det jeg trenger nå, her jeg sitter langt fra nord og langt fra venninner som kanskje føder, er en norsk nettbutikk der jeg kan få kule klær (Katvik, Holly, Molo, Mala og så videre) få det gavepakket og levert til en annen adresse enn min egen.

Finnes det?

Takk.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:27   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Vi (www.litenogfin.no) har ikke noen av de danske merkene enda, men vi pakker inn kostnadsfritt og sender til ønsket adresse.

Ok, nå så jeg at det muligens er babystørrelser du er ute etter.
Våre str begynner på to år.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:33   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Du kan jo få gavepakket fra utlandet og, da. Jeg har brukt www.prinsessebutikken.dk og www.freshmilk.se . Sistnevnte tar betalt for å pakke inn, forresten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:40   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Frosk i Hagen har gratise gaveinnpakning. Masse flott tøy, og god service!

Muffeladden og minsten har danskdesignet tøy. Vet ikke m de pakker inn, men det hadde overrasket meg om de ikke hadde det tilbudet. Ellers er det en stor og farlig oversikt over nettbutikker på Mammanett.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:58   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Du kan jo få gavepakket fra utlandet og, da. Jeg har brukt www.prinsessebutikken.dk og www.freshmilk.se . Sistnevnte tar betalt for å pakke inn, forresten.

Joda, men da ser jeg for meg at de nybakte foreldre banner og steiker på hovedpostkontoret for å hente og fortolle utenlandspakke ...
Det er koseligere med det som kommer rett hjem ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 12:23   #6
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Flere av de danske butikkene pakker og merker som gave, slik at man slipper toll. Og pakken sendes direkte til dem som skal motta den.

http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html gjør det også slik. Hos dem betaler du noen kroner for innpakkingen, du kan også få dem til å legge med et kort med hilsen. www.MadsogMille.dk pakker også som gave har jeg sett.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 12:32   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Flere av de danske butikkene pakker og merker som gave, slik at man slipper toll. Og pakken sendes direkte til dem som skal motta den.

http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html gjør det også slik. Hos dem betaler du noen kroner for innpakkingen, du kan også få dem til å legge med et kort med hilsen. www.MadsogMille.dk pakker også som gave har jeg sett.

skeptisk ....

Neida. Det høres veldig bra ut. Vet at siden gaveordninger har blitt misbrukt så går gjerne tollerne inn og lager kvalm likevel. Noe med at nettbutiker ikke kan sende som gave, det må komme fra en privatperson. Det skal så lite til før den fine pakken ligger og mygler noen ekstra uker på Alnabru ... eller hvor nå enn det er. Lillestrøm?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 10-05-07 kl 12:42.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 12:38   #8
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

skeptisk ....

Neida. Det høres veldig bra ut. Vet at siden gaveordninger har blitt misbrukt så går gjerne tollerne inn og lager kvalm likevel. Noe med at nettbutiker ikke kan sende som gave, det må komme fra en privatperson. Det skal så lite til før den fine pakken ligger å mygler noen ekstra uker på Alnabru ... eller hvor nå enn det er. Lillestrøm?

Sant nok det. Men da jeg bestilte fra HouseofKids nylig bestilte jeg det pakket for å prøve å unngå at det ble stoppet. Jeg tror det stod bare navnet på en privatperson som avsender utenpå. Inni var alt pakket fint inn i gavepapir, og det var ingenting der som tydet på at dette ikke var en gave. (Dette var selvfølgelig en gave til ungene fra meg, så det var ikke noe juks involvert. ) Det fra MadsogMille var pakket likedan (men til dem må du betale danske moms, det slipper du i de fleste andre danske nettbutikekker).

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 12:40   #9
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

En annen norsk nettbutikk er http://www.loevebarna.no/. De pakker også som gave og sender til andre enn den som bestiller.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 20:53   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk for barn som kan brukes til å sende presang til andre

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Frosk i Hagen har gratise gaveinnpakning. Masse flott tøy, og god service!

Muffeladden og minsten har danskdesignet tøy. Vet ikke m de pakker inn, men det hadde overrasket meg om de ikke hadde det tilbudet. Ellers er det en stor og farlig oversikt over nettbutikker på Mammanett.

Muffeladden hadde masse deiligt dansk snadder, og på mailen min svarte de:



Takk for din mail. Ja vi pakker gjerne inn og sender den til andre enn den som betaler. Når du registrerer adressen for mottaker fyller du bare inn din venninnes adresse. Husk at det lønner å melde seg inn i Muffeladeklubben, da betaler du kun kr 29,- i frakt og om du handler for mer enn kr 1000,- er frakten gratis.

Ha en fin kveld.

Hilsen Helle & Muffeladen

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no