|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg er ikke spesielt interessert i det royale til vanlig :discaimer: men etter fire dager strak ut på sofaen og mye surfing på nett har jeg jo skjønt at noen mener at Mette Marit og Haakon skal skilles. Det spekuleres i grunnen og hevdes at slottet melder om at dette er tull samtidig som noen mener det kommer en pressekonferanse når som helst. Fordi jeg har for mye fritid har jeg googlet litt og jeg ser at de fleste tråder som er startet om temaet på ulike diskusjonsforum blir slettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg så også en tråd om det i går på et forum, men så fant jeg den ikke igjen. Hvorfor slette tråder om det, lurer jeg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Dette var nytt for meg. Har ikke lest om slike rykter noe sted.
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg leste om det på et forum, der sto det at hun hadde vært utro og derfor skulle de skilles. Innlegget er slettet nå ser jeg, det er vel i grunn ikke så rart at det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg har også hørt det. Enten er det tull, eller så er det reelt og pressen venter bare på rett timing for å slippe det. Jeg velger å ikke spekulere.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det er utrolig sært! Det virker som om ryktet er skikkelig godt plantet. Kanskje noen som eksperimenterer rundt ryktespredning på sosiale medier? Det er liksom så veldig spredt, jeg hører folk prate om det alle mulige steder. Jeg tipper at om det var tilfelle at de skulle skilles så hadde pressekonferanse blitt holdt veldig kjapt. Dette tror jeg er rent oppspinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Hørte det på jobb i dag - en som hadde fått telefon i går om det. Høres merkelig ut.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg har også tenkt de tankene Pepper. At det virker veldig godt plantet både på den ene og den andre plassen og at det kanskje er et eksperiment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg vil heller ikke spekulere, men har lest at det blir offentliggjort først etter nyttår. Romantikeren i meg håper at det bare er tull og tøys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Denne artikkelen viser til en som visstnok har ringt til slottet og spurt om det var sant. Og fikk til svar at det var det ikke. Noe jeg synes er enda merkeligere. Slottet har vel aldri noen kommentar til slikt, og i allefall ikke til privatpersoner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Dette har jeg ikke hørt om... får håpe det er oppspinn for deres del. I så fall er det synd at det blir spredt falske rykter.
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Dette tenker jeg også. Dog merkelig/påfallende at akkurat disse trådene slettes synes jeg. Andre rykter av typen får jo ofte florere.
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg hørte ryktet første gang 31.10, og har valgt å holde kjeft om at jeg har hørt det, fram til nå.
![]() |
#15 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg hørte ryktet for første gang i går. Har vanskeligheter for å se for meg at det er sant.
![]() |
#16 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det flommer over av rykter på Twitter. Et av de er at dette er en (usannsynlig lite sjarmerende) kampanje fra Westerdahls-studenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg har ikke hørt om dette i det hele tatt :ignorant: Ikke bryr det meg heller for å være helt ærlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg så det på FB i går og ble litt sjokkert over at jeg har noen på vennekrets som bryr seg eller skriver om slikt. Jeg har ingen formening om det stemmer, men synes det er betenkelig at det sprer seg så fort. Noen har en agenda, tror jeg.
![]() |
|
|