|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantSom noen kanskje husker, så klagde jeg min nød over styret i borettslaget. Jeg er med i styret, og det er en ekstrem arbeidsmengde - og det ble uttrykt noe misnøye for at jeg ikke var så veldig aktiv i styret. Vel, vi har hatt noen gode samtaler, og jeg fortsetter altså.
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantJa, dette kan bli særdeles interessant.
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantOooi.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessant
Ja, det skal bli spennende - jeg skal forøvrig bruke denne tråden på å få ut gruff selv
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantHva er det værste som kan skje egentlig? At du får bekreftet fordommene mot demokratenes aktive medlemmer, eller at han faktisk viser seg å være en tvers gjennom real type?
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantWoah! Det kan jo bli spennende!
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantInteressant å lese dette nå når jeg kanskje muligens stiller til valg i vårt borettslag. |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
Jupp. Tvers igjennom reale typer sitter stadig vekk dritings på bakerste rad og slenger dritt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantMerkelige valg synes nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantTenker du får mange gode og reflekterte diskusjoner i dette styret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
Jepp. I vårt styre er det 120 000 som fordeles ut fra hva hver enkelt synes de fortjener
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg er fortsatt med i borettslagsstyret, og dette kan bli interessantHvorfor skal man bli mindre fordomsfull mot noen som fortjener alle fordommene veldig godt?
![]() |
|
|