|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Jeg skal i bryllup i januar. Jeg liker egentlig ikke å være for stivpyntet, men samtidig vil jeg jo føle meg pyntet nok, hvis dere skjønner?
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Står det kleskode på invitasjonen? Jeg nesten alltid med bunad i bryllup, og skifter til kjole etter middagen.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?
Nei, det står ikke kleskode. Jeg har spurt og fått beskjed om at det ikke er type lang kjole-pent.
![]() |
#4 |
Champagne til alt
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Da er det nokså fritt for å velge noe du trives i, tenker jeg. Ofte er stoffet i en kjole det som avgjør hvor pyntet den er, eller om den er "fin nok" for sånne anledninger. Ikke hvit eller helt lys krem, ikke svart, er ofte de uskrevne reglene for gjestenes kjoler. Skal du kjøpe noe nytt for anledningen? En fin bolero eller et sjal kan jo pynte opp en mer nøytral kjole, samt frisyre og smykker etc.
![]() |
#6 |
Champagne til alt
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Match og VIC har en del fint nå ser jeg, Floyd, Mexx og Sorbet pleier å ha fine kjoler. På nett, sjekk Zalando og Boozt.
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Jeg synes denne kjolen som har blitt vist fram i en annen tråd her inne er fin. Vil den kunne passe i vinterbryllup med en bolero over?
![]() |
#9 |
Champagne til alt
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?
Nydelig kjole, kan absolutt funke i bryllup etter min mening!
![]() |
#11 |
Champagne til alt
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Jeg likte den best i blått. Ville hatt bolero/sjal i sølv, pluss sko i sølv.
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Den hadde jeg tenkt å ha i bryllup. Det var bare at bryllupet ble avlyst.
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal i bryllup og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan noen hjelpe?Den blå er sikkert fin til deg, Harriet.
![]() |
|
|