Jeg får ikke til å laste ned nye iPhoto på Macen
Jeg har aldri blitt fortrolig med den helvetes Mac-maskinen, men jeg har likt iPhoto og lager alltid familiekalendere der. Men nå må jeg visst installere en ny iPhotoversjon for å gjøre det. Og når jeg klikker inne på applestore så blir det bare en evig runddans der: "Download iPhoto for Mac" gjør at jeg får en melding om at "MAc store is the simplest way to find and download apps for your Mac. To download iPhote from the Mac App store you need a Mac with OS X 10.6.6 or later." Så trykker jeg "Learn more" og kommer til en masse skryt om The Mac Store. Prøver å trykke "Upgrade now", men da får jeg samme beskjed som over en gang til: MAc store is the simplest way to find and download apps for your Mac. To download iPhote from the Mac App store you need a Mac with OS X 10.6.6 or later."
Rundt og rundt, altså.

Jeg elsker epleprodukter på telefon og tablets, men den der helvetes laptopen kan du få billig, altså! Ingenting der er intuitivt!!!!!