|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Gave til lærere?Snuppa skal bytte skole. Juleavslutning er 17.12 og jeg ønsker å ta noe med til de lærerne som har fulgt oss helt fra 1.kl. Selv om jeg har vært frustrert i blant over skolehverdagen, har de Hvertfall behandlet snuppa bra og virkelig vært flink med henne. Ønsker å gi dem en liten julegave som takk for oss. Et lite minne.
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til lærere?En liten julestjerne, kopp eller sjokolade.
![]() |
#3 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gave til lærere?Et ærlig og oppriktig, personlig kort. (Og servietter, sjokolade, lys, te, kaffe, eller lignende ved siden av hvis du har lyst).
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Gave til lærere?Alle ansatte ved skulen her kjem til å få eit glass med salt karamellsaus av meg i år. Dei 4 lærarane og assistent som har ungane mine til vanleg får i tillegg pulsvarmarar som eg har hekla.
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Gave til lærere?Sjokolademandler fra apoteket, julekaffe, jule-te, etc.?
![]() |
|
|