|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Barn og restaurant i Oslo - tips?Vi skal dit i morgen og jeg vurderer villa paradiso - men er du er andre gode italienske sentralt? Vi bor ved Oslo s så kommer oss dit det passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barn og restaurant i Oslo - tips?Dim sum får du på Taste of China i Torggata, rett ved Rockefeller. Ellers anbefaler jeg nye Taco Republica litt lenger bort i Torggata. De åpner riktignok ikke før kl 16.
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Barn og restaurant i Oslo - tips?Santinos i Storgata er også ganske barnevennlig.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og restaurant i Oslo - tips?God plass og ekte italienere som sjonglerte for barna hos Olivia på Aker Brygge. Og vi har vært på Celsius i Rådhusgata flere ganger, peis og litt mer hjemmelaget mat til barn med tilbehør. Ikke to pølser og pommes frites.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og restaurant i Oslo - tips?Mine liker veldig godt villa Paradiso og olivia på Aker Brygge. Om jeg skulle velge liker jeg best maten på den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|