Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om barneran, OL-søknad og fritidsklubber

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 12:08   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Om barneran, OL-søknad og fritidsklubber

Innlegget til Don Martin er verdt å lese.

Gammel 11-12-13, 16:00   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barneran, OL-søknad og fritidsklubber

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 16:15   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir så eitrane sint! På Sagene skal de også legge ned et tilbud for unge mellom 13-19 og at de i det hele tatt vurderer å fjerne den eneste fritidsklubben i et så stort område som Jordalklubben dekker er helt horribelt.

Også sier Stang at han er lei av å snakke om fritidsklubber?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:11   #4
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte dette sitatet godt:

"Å tro at det er foreldrenes ansvar alene hvordan et menneske utvikler seg, vitner om et misforstått syn på oppdragelse og samfunnsansvar. Og der hvor det faktisk er foreldrene som svikter barna sine - å tro at det da hjelper å vifte moralistisk med finger'n på forsida av avisa, er så dumt at det nesten burde diskvalifisere noen fra å være statsminister."

Gammel 11-12-13, 18:55   #5
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da jeg var 15 var jeg med og demonstrerte utenfor Oslo Rådhus, mot budsjettkutt som truet fritidsklubben min. Historien gjentar seg, ja.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 19:15   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oslos visepolitimester støtter Don Martin: http://www.osloby.no/nyheter/domstil...l#.UqirFH-9KSO

Gammel 11-12-13, 20:32   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Da jeg var 15 var jeg med og demonstrerte utenfor Oslo Rådhus, mot budsjettkutt som truet fritidsklubben min. Historien gjentar seg, ja.

Dette har treåringen og jeg gjort i dag, og det er egentlig ganske skuffende hvor få som var med.

Jeg leste debattinnlegget tidligere i dag og er helt enig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 20:35   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette har treåringen og jeg gjort i dag, og det er egentlig ganske skuffende hvor få som var med.

Jeg visste ikke om demonstrasjonen før en halvtime før den ble avholdt, så jeg tror ikke det nødvendigvis er av vond vilje. Jeg deltok i min andel demoer for å beholde ungdomsklubbene på åttitallet, og jeg gjør det gjerne igjen. så sant jeg får beskjed om når det er.

Gammel 11-12-13, 20:36   #9
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg visste ikke om demonstrasjonen før en halvtime før den ble avholdt, så jeg tror ikke det nødvendigvis er av vond vilje. Jeg deltok i min andel demoer for å beholde ungdomsklubbene på åttitallet, og jeg gjør det gjerne igjen. så sant jeg får beskjed om når det er.

Du har rett, det som er skuffende er vel hvor dårlig denne var "markedsført". Jeg ble fortalt om det av ei i klassen min. Prøvde å google det for å finne mer info, og det var vanskelig.

Gammel 11-12-13, 20:38   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du har rett, det som er skuffende er vel hvor dårlig denne var "markedsført". Jeg ble fortalt om det av ei i klassen min. Prøvde å google det for å finne mer info, og det var vanskelig.

Jeg tror den ble kastet samme ganske fort, og bare spredt via jungeltelegrafen. I morgen tas mange av avgjørelsene i de ulike bydelene også, veldig dårlig tid å skulle tromme sammen noe motstand.

Gammel 11-12-13, 20:57   #11
Input

Input sin avatar

Standard

Skjønner.

Gammel 11-12-13, 22:56   #12
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror den ble kastet samme ganske fort, og bare spredt via jungeltelegrafen. I morgen tas mange av avgjørelsene i de ulike bydelene også, veldig dårlig tid å skulle tromme sammen noe motstand.

De har nok hatt dårlig tid, men undrer meg over at de ikke har vært mer aktive på FB og Twitter.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 15:51   #13
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Jordalklubben ble redda! http://www.osloby.no/nyheter/Jordal-...l#.UqnNMfTuKJQ

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.