Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleine-saken: utlover 12 millioner i dusør (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-07, 10:59   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madeleine-saken: utlover 12 millioner i dusør (VG)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196362

Sitat:

Stephen Winyard, som eier et spa-senter i Skottland, fortalte den britiske avisen The Times at han vil gi nærmere 12 millioner norske kroner (en million pund) til den som kommer med informasjon som fører til at tre år gamle Madeleine blir funnet, skriver Sky News.

Dette er jo helt fantastisk! Med en slik belønning i bakhodet vil jo flere mennesker gå inn for å lete.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 16:43   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleine-saken: utlover 12 millioner i dusør (VG)

Jeg håper så inderlig at jenta blir funnet i god behold... At det er noe så sykt som en adopsjonsring som har tatt henne - og ikke noe så gruelig sykt som en pedofiliring... I mitt hode høres det liksom litt "snillere" ut med en adopsjonsring - at noen så inderlig ønsker seg et barn at de stjeler et... Da blir hun i det minste pent behandlet, eller?

Men jeg er redd verden er for syk til at det går bra med vesle Madeleine.

Kan hende fører i det minste lovnaden om belønning til at jævlene som har tatt henne blir funnet og straffet, og at foreldrene får et svar om ikke noe annet.

Gammel 11-05-07, 16:48   #3
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Håper så inderlig att noen blir fristet av pengesummen og sladrer på disse djevlene Noen MÅ jo vite noe?

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 20:10   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Håper virkelig at noen lar seg friste av pengene til å avsløre noe.
Det er ganske skremmende å tenke på hva som kan ha skjedd med henne, og man orker ikke helt å tenke så langt.

Gammel 11-05-07, 20:26   #5
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Håper virkelig pengesummen frister noen til å snakke, men jeg tenker jo litt at om noen andre en kidnapperen vet noe, så hadde de vel kontaktet politiet - uavhengig av om de får en pengesum for det?

Håper virkelig hun kommer til rette.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 20:30   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det er så trist sak! Hun er så liten. Måtte dem som tok henne råtne i helvete!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 20:53   #7
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, håper, håper, håper at de finner henne. :ber:

Sist redigert av Bequita : 11-05-07 kl 20:59.
Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 22:28   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger med på denne saken hver eneste dag, må innom VG.no flere ganger daglig for å sjekke. Helt jævlig, jeg er så satt ut som det går an å bli av dette her!

Gammel 12-05-07, 00:29   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå går det over alle støvleskaft her, jeg har sittet og grått i et kvarter etter å ha bare TENKT på Madeleine. Hvordan hun har det nå, om hun er redd, blir mishandlet ... Jeg vet jo at mange andre barn har det slik nå, og jeg føler like mye med dem, selvsagt. Nå er det jo ekstra vondt pga. at man får en personlig sak, et ansikt på offeret og at det er på samme alder som min egen datter. De MÅ bare finne henne, jeg orker ikke dette. Når JEG kan sitte her og hulke og være helt ødelagt pga dette, tør jeg ikke å tenke på hvordan foreldrene må ha det. Det er helt jævlig.

Finnes det forresten en pille mot overfølsomhet? Jeg orker ikke å ha det sånn, jeg tar hele verdens problemer innover meg. Har alltid vært sånn, helt lik min mor.

Gammel 12-05-07, 23:40   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Måtte dem som tok henne råtne i helvete!

Ja!

Gammel 12-05-07, 23:48   #11
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Dette er bare så trist. Måtte disse millionene lokke frem en eller annen grisk stakkar som har opplysninger som kan føre til at hun blir funnet. Jeg håper og håper.
Stakkars liten - tenk at hun fyller fire år idag. Hadde sikkert gledet seg til bursdagsfering og gaver. Med ei jente selv som straks runder fire så sitter akkurat det som en vond klump i magen. Mon tro hvordan dagen hennes har vært? Om hun fortsatt lever da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:55   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt grusom sak , og som Iset sier så er hun jo bare toppen av isfjellet, ei vi har bilde på. Det er jo tusenvis av unger som forsvinner årlig, men de blir tatt fra foreldre som ikke har ressurser til å følge opp

Stakkars unger, stakkars foreldre . Verden er grusom, og det er når man får slike blikk inn i det at man blir klar over hvor godt og beskyttet man lever.

Måtte dusøren føre til at de finner Madeleine! Og jeg håper virkelig at hun er tatt av noen som ønsker seg et barn, ikke noen som ønsker seg et leketøy ;( .

Gammel 13-05-07, 13:04   #13
mummitrollet
Nybegynner

Medlem siden: May 2007
mummitrollet har et hav av muligheter foran seg
Standard

Håper hun kommer til rette snart

mummitrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 15:03   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis det er en adopsjons ring som har tatt henne så virker det vel litt rart at de lot tvillingene på 2 år ligge igjen i samme rommet synes jeg.

Men håper virkelig at hun blir funnet sånn et foreldrene kan få fred på den ene eller andre måten.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:27   #15
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nå har de arrestert en kar....

http://www.nettavisen.no/verden/article1046105.ece

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.