|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Pizza ogJeg har nok en gang gapt over for mye, lille frøken blir 5år på søndag så jeg har vist klart å innvitere 18 mann på pizza. Hva er det jeg tenker på?
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Pizza ogBestille pizza og bake en sjokoladekake i langpannen, muffins eller noe annet kjapt?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Pizza ogKjøp tre sånne ferdige bunner til å rulle ut, tre glass med tomatsaus, ferdigrevet ost, skinkebiter, kjøttboller og pepperoni, også smeller du dem i ovnen fortløpende. Om det ikke går an å bestille pizza hos dere da, da hadde jeg garantert gjort det.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pizza ogBestille pizzaer eller kjøpe ferdigpizza. Og ikke for avansert fyll, det er sikkert stor variasjon på hva disse ungene liker. Lag en langpanne sjokoladekake.
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Pizza og3 pizza til 18 pers? Det hadde ikke holdt for vår familie iallfall.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Pizza ogPizza ala Tallulah.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Pizza ogI og med at det var snakk om en femårsdag gikk jeg ut i fra at endel av de 18 var små gjester som ikke spiser som voksne menn. Uansett, det er jo ikke noe særlig mer pes å lage to-tre pizzaer til, med ferdig elementer.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Pizza ogIs i stedet for kake og masse ulik pynt til å ha oppå.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Pizza ogTil så mange tror jeg faktisk at jeg ville bestilt pizza. Eventuelt kjøpt ferdige bunner ( de som man bare ruller ut). Antall pizza kommer an på størrelsen på pizzaene og hvor mange som er små barn. Til barna: 4 personer pr pizza (dersom det er store pizzaer a'la Dolly). 2-3 voksne pr pizza, alt etter hvor mye man spiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pizza ogI barnas 6-årsdag nylig, kjøpte jeg ferdig Nå pizzabunn fra Tine, Idun pizzasaus på glass (1 glass til 2 pizza), ferdig kuttet skinke, og ferdig revet ost. Veldig kjapt og populært blant barna.
![]() |
#11 |
I endring
|
![]() Sv: Pizza ogDet er bare 4 barn blandt disse gjestene så tre pizza blir nok lite. Men bestille ferdig pizza kan jo være en ide og eventuellt servere salat og gode dressinger til.
![]() |
|
|