|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Gir du julegaver med mening (fattige land)?Ungene formue gaver. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Gir du julegaver med mening (fattige land)?Jeg har kjøpt skolemateriell via Røde Kors. Mormor ønsket seg bilde av Ville fra skolestart og gaver til et godt formål, så da syntes jeg det var en passende sak å støtte.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gir du julegaver med mening (fattige land)?Jeg har kjøpt en del fra Unicef i år, de hadde veldig fine kort med tekst som sier litt om hva pengene går til, pluss at en kan skrive tekst selv også. Jeg kjøpte 1000 blyanter til lærersøster, pakke til nybakte mødre til venninne og søster, og mine foreldre og svigermor får "kontantstøtte til bestemødre.". Pleier å variere hvilke organisasjoner jeg kjøper fra, har gitt en del sånne gaver opp gjennom.
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du julegaver med mening (fattige land)?Jeg har tidligere alltid kjøpt Unicef sine julekuler hvert år, men de sluttet å selge dem så det var det. Tenkte å kjøpe noe annet i år, men valgte dette, og det blir nok en fast tradisjon fremover. Har kjøpt til mamma og brodern. De kommer til å synes dette er storartet. Tror kanskje jeg får en selv også.
|
|
|
#5 |
|
nju nja njo
|
Sv: Gir du julegaver med mening (fattige land)?Vi har kjøpt Unicefs bestemorstøtte til alle besteforeldrene til ungene. Har kjøpt ymse fra Røde Kors tidligere år. Våre foreldre/steforeldre har alt og har råd til å kjøpe seg alt så da passer en sånn gave fint sammen med fotokalendere og dorullnisser.
|
![]() |
|
|