Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjønnsnøytralt/gutt noe mykt, varmt og pusete til å ha på føttene ... ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-13, 14:54   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjønnsnøytralt/gutt noe mykt, varmt og pusete til å ha på føttene ... ?

Jeg har kjøpt ny pysjamas til hver av ungene, sånn rutete flanellsbukse med bestefartrøye til, som jeg har tenkt til å legge fram som overraskelse til dem, til å ha på seg på morgenen julaften når de står opp før oss (de sover alltid bare i truse). Så skulle jeg også hatt noe mykt og deilig de kunne ha på føttene. Noe sokketøfleri av noe slag (er jeg ikke flink til å finne på ord? ). Finner i bøtter og spann som er veldig jentete, både deilige, tykke sokker med flettemønster, fluffy, lodne chenillesokker, og pusetøfler av ulike slag. Men til gutter finner jeg ingenting. Ikke engang noe til jenter som er i nærheten av å være kjønnsnøytralt, alt er rosa eller hvitt med glitter og kattepuser på. Snakker ikke om dyre, skikkelige ulltøfler her altså, bare noe billig syntetisk drit, men det må være mykt og pusete.

Noen som kan komme på å ha sett noe slikt et sted, gjerne en butikk som man kan finne på å ha i Trondheim? (Jeg gidder ikke å bestille noe.)

Gammel 17-12-13, 14:56   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønnsnøytralt/gutt noe mykt, varmt og pusete til å ha på føttene ... ?

Hva med disse tøflene som gaper når man går?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 15:01   #3
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Europris har noen fantastisk tykke pusesokker, fullstendig syntetiske men utrolig gode. De får du i forholdsvis kjønnsnøytrale farger og ihvertfall helt uten glitter og stæsj. Tror de koster en snau hundrelapp.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 15:08   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Europris har noen fantastisk tykke pusesokker, fullstendig syntetiske men utrolig gode. De får du i forholdsvis kjønnsnøytrale farger og ihvertfall helt uten glitter og stæsj. Tror de koster en snau hundrelapp.

Takk! Da håper jeg på å komme meg på Europris i løpet av de nærmeste dagene!

Cubus har også tykke pusesokker, men de kommer bare i topakninger, som alle inkluderer et rosa par, og selv de svarte (hvis jeg deler opp pakken) har masse glitter i seg og ser egentlig ganske jentete ut.

Gammel 17-12-13, 18:17   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://www.toysrus.no/serier/stompee...892&vid=612016

Selges på flere lekebutikker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 22:47   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Poden har disse i grått.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 00:01   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Takk! Da håper jeg på å komme meg på Europris i løpet av de nærmeste dagene!

Cubus har også tykke pusesokker, men de kommer bare i topakninger, som alle inkluderer et rosa par, og selv de svarte (hvis jeg deler opp pakken) har masse glitter i seg og ser egentlig ganske jentete ut.

Sønnen min elsker de fra Europris som heter Heat holders.

Gammel 18-12-13, 09:37   #8
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt i seneste laget, men kanskje til en annen gang (fra ThinkGeek, såklart):

Vedlagte bilder
Filtype: jpg monstertofler.jpg (16,8 KB, 1 visninger)

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 10:28   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Takk for tips, men jeg tenkte ikke slike festlige monstertøfler akkurat nå. Bare noen enkle, koselige myke sokker e.l.

Gammel 18-12-13, 21:59   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har du sjekket kappahl?

Gammel 18-12-13, 22:23   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Inngående. De har noen nydelige, superjentete kosesokker. Til gutt har de noen store, klumpete og ikke spesielt myke Angry Birds-tøfler.

Gammel 19-12-13, 10:27   #12
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøpte akkurat skinntøfler med pus inni på COOP OBS! til 79,70, nedsatt fra 149,90. Se om de har dem. Kjøpte rosa med hvitt til jentene mine, men mener at de hadde brune med hvitt også.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 10:33   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Kjøpte akkurat skinntøfler med pus inni på COOP OBS! til 79,70, nedsatt fra 149,90. Se om de har dem. Kjøpte rosa med hvitt til jentene mine, men mener at de hadde brune med hvitt også.

Det skal jeg se etter! Skal sikkert på obs en gang før jul. Jeg kjøpte for sikkerhets skyld noen sånne kosesokker i pusete chenille på Cubus, i den ene topakningen sammen med et lyserosa par var det et par vinrøde/burgunder som nesten går over i brunt. Han liker den fargen (valgte seg selv penbukse i den fargen). Så deler jeg opp og gir de til han og de rosa til storesøstra (de har omtrent samme str). Men vurderer likevel tøfler om jeg kommer over noen som egner seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.