|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Kriterier:
:vanskelig:
|
|
|
#2 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Skarven kanskje, eller 4 roser. Emmas Drømmekjøkken er den beste restauranten vi har, men muligens litt dyr. Jeg vet at mange anbefaler Rå, men etter at en gruppe fra jobb var der og spiste hvor 10 av 12 ble syke samme natt, ville jeg styrt unna der en stund i allefall.
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Lotus er den eneste middagsrestauranten jeg har vært på i Tromsø på mange år, men det har vært bra og hyggelig de gangene jeg var der. De har mye fisk, da, så du får eventuelt sjekke menyen for ikke-fisk-muligheter.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Compagniet er favoritten min, jeg synes faktisk de til og med har bedre mat enn Emmas. Der har jeg dessuten erfart at de tar dette med allergi seriøst og tilrettelegger om nødvendig.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Thai House. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Fisk er jo den opplagte tingen å spise i Tromsø, men det går altså ikke denne gangen.
|
|
|
#9 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!69grader nord har nydelig lammeskank.
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Emmas Drømmekjøkken, god mat og service. Vi fikk eget rom med rundt bord til ca 10 personer i øverste etage.
|
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!Biffhuset, de har store bord helt innerst. Da blir man litt unna de andre, men ikke helt for seg selv. Garantert fiskefritt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Anbefal meg en restaurant i Tromsø!69 grader nord er visst ikke så verst. Har bare vært der én gang, smekkfull restaurant (vi hadde bestilt på forhånd) og medium service men bra mat. Håper vi bare var uheldig med dagen, selv om jeg synes de skal kunne takle fullt hus. |
|
|
|
![]() |
|
|