|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?Kattekreka mine har herpesert sitt nesten nye klatre/klorestativ og jeg trenger grov, tjukk hamp eller lignende for å reparere det.
![]() |
#2 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?De har hampetau som man kan splitte opp på butikker som http://www.mekk.no/. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?Vi fikk ekstra på dyrebutikken der vi kjøpte klatrestativet til kattene.
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 20-12-13 kl 23:51. Årsak: Gubben måtte tilføre noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?Jeg tror jeg har kjøpt grov hamptråd på Nille.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?
Finnes ikke noe sånt her omkring, men Jula er jo litt i samme gata, så der skal jeg sjekke.
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?Hurra ! http://www.jula.no/bindegarn-i-hamp-25-m-331015
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt skikkelig grov hamptråd?Det var mange tykkelser på jula, og jeg kjøpte det som så best ut til stativet, som jammen meg ble som nytt!
![]() |
|
|