|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Trodde alle kunne strikke jeg ...Føler meg litt gammel når jeg hører/leser folk si at de ikke kan strikke.
![]() |
#2 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan absolutt ikke strikke. Ikke litt engang. Jeg kan jo strikke maskene, og kan teknikken, men jeg kan ikke legge opp, ikke avslutte, og ikke skjønner jeg ett kvidder av mønster. Ikke litt engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg er født i 1970 og kan ikke strikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg strikker men jeg har slettes ikke lært det på skolen, der "lærte" jeg å hekle. Jeg heklet en hest husker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg husker ikke hvem som lærte meg å strikke. Men tror jeg lærte litt på skolen.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg strikker selvsagt ikke. Strikking er for kjerringer.
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Født i 1974 og lærte litt å sy og strikke på skolen. F.eks strikke sokker som jeg kun gjorde halvferdig så min mor kunne strikke hælene for meg.
![]() |
#10 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Strikke og strikke fru blom ... Lester og enkelt mønster får jeg vel alltids til, men det skorter på tolmodigheten min. Jeg er født tidlig på -70 tallet og valgte for det meste sløyd istede for handarbeid.. Begge mine eldre søsken er noen racere i handarbeid; strikking , hekling, baking og stort sett alt som har med hus og hjem og gjøre..Føler meg som en snegle målt mot dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Lærte å strikke av min bestemor og ser at ungene på skolen her vi bor lærer å strikke i 4 klasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...
Jadda, vi lærte også hele ruklet. Jeg var bare aldri noe flink til det. Var mye flinkere i sløyd, hvor jeg utmerket meg med Sg hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg er vel en amatørstrikker. Jeg kan strikke sjerf, og heklestrikke ruter til teppe etter mønster, men genser og sokker og slike greier har jeg liksom bare ikke helt fått til eller brukt tid på. Jeg broderer gjerne, men da etter trykk (
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Lurer på om strikkingen er i ferd med å få en renessanse, jeg. Det har i hvert fall vært in blant jentene på skolen min å strikke i vinter. I timene...
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Veel, alt er jo relativt.
![]() |
#17 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan heller ikke strikke. Klart når det gjennoppfriskes så kan jeg nok klare å strikke noen masker, men legge opp det har jeg aldri fikset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Husker du virkelig ALT du lærte på skolen? Kan jeg få låne hjernen din i en ukes tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, men praktiserer det ikke. La opp for mange år siden og har ingen planer om å ta det opp igjen.
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke og er vant med at de fleste jeg omgås kan det. De siste årene har jeg lært mange tenåringer å strikke og det er en utrolig givende jobb. Både tiåringen og åtteåringen min strikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|