Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har folk stasjonær PC i 2013?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 21:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har folk stasjonær PC i 2013?

Og i tilfelle hvorfor, holdt jeg på å si, altså, hva brukes den til?

Vi har en stasjonær pc på et lite rom, "datarommet". ( ) Den brukes av guttungen i ny og ne, og den brukes en gang i blant av mannen. Jeg bruker den kun når jeg lager fotobøker. Den er gammel og holder på å ta kvelden, derav spørsmålet mitt i trådtittelen.

Vi må ha noe nytt. Vi har bærbare i ulike varianter, og også diverse nettbrett. Det som brukes mest er nok iPad med tastatur... Så hva skal vi kjøpe? Noe nytt må vi ha, for det vi har utenom den stasjonære er ikke nok, tror jeg.

Vi er ikke så avanserte databrukere, jeg har overhodet ikke peiling, mannen bruker pc-en mest til nett og litt office. Vi har en del bilder på den stasjonære, men vi driver ikke med redigering og film og denslags.

Mannen mener at det holder med en laptop hvis vi vil det, men de fleste vi kjenner sier at de selv "er nødt til" å ha en stasjonær av ulike grunner. Er man egentlig det? Mannen mener at ulempen med bærbar er dårlig tastatur, blant annet, samt at det er mer muskelkraft i en stasjonær, men at det siste ikke spiller noen rolle for oss.

Hva synes dere? Det hadde vært fint om alle sa at det holder i bøtter med en bærbar, men jeg er nok litt opphengt i vennene våre som synes det er litt sprøtt...

Hilsen Data-domm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.