|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslov (aftenposten.no)Se her: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1782243.ece |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovDet kommer vel ikke som en bombe at KRF blir sjokkert over et slikt forslag...
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovJeg er helt enig med deg. Jeg hadde i grunn ikke ventet noe annet fra den kanten, de er ganske antikvariske i holdningene sine på mange plan.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovJeg synes forslaget er topp!
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovJeg syns det lovforslaget var flott. Selv om adopsjon for homofile her til lands ikke vil endre det faktum at de ikke vil få adoptere, så er det et steg i riktig retning.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovFlott!!! KrF kan pelle seg en viss plass. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslov.... Signerer røkla
02 10 Sist redigert av Fluke : 12-05-07 kl 00:30. Årsak: Gidder ikke allikevel |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovDette forslaget tror jeg folk flest vil ha! |
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovNå burde jeg nesten vært uenig med dere for å få en debatt, men i denne saken gjør jeg som Fluke og signerer røkla.
|
|
|
#15 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslov
Jeg er så enig så enig med dere andre
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovNå synes jeg det var vanskelig å forstå ut fra artikkelen det var lenket til, men betyr dette forslaget at homofile kan gifte seg i kirken? Da tror jeg et skille mellom kirke og stat kommer kjapt i alle fall.
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovKina krever at adoptanter er heterofile. Det gjør også alle andre land. Det er ikke mindre problematisk enn at homofile ikke får adoptere, spesielt ikke om de er gift.
|
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Sv: KrF i sjokk over forslag til ny ekteskapslovJeg var veldig for partnerskapsloven da den ble innført, jeg har sett hva det betyr for folk som står nær meg, men jeg skjønner ikke at denne nye loven skal tilføre så veldig mye mer adopsjonsbiten og den synes jeg reiser mange vanskelige spørsmål.
|
![]() |
|
|