Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Obagi - en liten oppmuntring

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-13, 21:37   #1
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Obagi - en liten oppmuntring

Jeg er nå akkurat begynt på min 3 uke med Obagi og i det store og det hele så går det greitt. Veldig rød, flasser... men er ved godt mot..
Var ganske forberedt på at det ville bli noen uker der en ikke ser helt bra ut for å si det sånn. Nå i disse juledagene så har jeg riktignok brukt en fuktighetskrem ( obagi sin ) for å se litt bedre ut og dempe tørrheten, særlig rundt øynene ser det jo ille ut da. Men den fuktighetskremen brukes kun unntaksvis da.

Men... det hadde vært fint om noen som har brukt kuren kan komme med sine fantastiske resultat og at jeg bare fortsatt må lide for skjønnheten.

For dere som ikke vet hva Obagi er, så er det medisinsk hudpleie, som gjør deg vakrere og bl.a styrker huden innenfra og ikke bare utenpå. Er bl.a med A vitaminsyre. Og ja, det er ikke billig.
http://www.obagi.no/

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 02:01   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obagi - en liten oppmuntring

Jeg holdt fire dager. Vooondt og folk trodde jeg hadde tatt høyfjellssol. Slik vi hadde på 80 tallet.
Heier på deg og håper du vil oppdatere hvordan det går.

Gammel 28-12-13, 09:02   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Dette hørtes spennende ut, men hva gjør du den fasen hvor det er rødt og flasser?!
Ser for meg at ALLE hadde spurt om jeg hadde gått på jobb slik.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 09:05   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Dette hørtes spennende ut, men hva gjør du den fasen hvor det er rødt og flasser?!

Signerer alt sammen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 09:40   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Obagi - en liten oppmuntring

Mannen min tok en full kur i fjor og ingen av oss var spesielt imponert av resultatet. Huden ble litt jevnere men den tok ikke store porer og pigmentflekket som lovet. Men forskjellig hud reagerer nok forskjellig?

Beklager at jeg ikke kan si noe oppløftende!

Gammel 29-12-13, 23:58   #6
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vel, en kan ikke holde dette skjult for å si det sånn, så det blir jo litt tulling på jobb om det da.
Ang, flassingen så peeler jeg huden lett og smører med solkrem om morgningen og litt utover dagen om jeg føler behov. Ellers så bruker jeg foundation og pudrer litt lett over.
Men, på dagtid så vil det være rødt uansett, så jeg lider for skjønnheten kan en si.

Gammel 30-12-13, 00:00   #7
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Standard

Sv: Re: Obagi - en liten oppmuntring

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Mannen min tok en full kur i fjor og ingen av oss var spesielt imponert av resultatet. Huden ble litt jevnere men den tok ikke store porer og pigmentflekket som lovet. Men forskjellig hud reagerer nok forskjellig?

Beklager at jeg ikke kan si noe oppløftende!

Kanskje han rett og slett var vakker nok? Men.. du har nok rett, huden reagerer nok forskjellig.

Gammel 30-12-13, 00:04   #8
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg holdt fire dager. Vooondt og folk trodde jeg hadde tatt høyfjellssol. Slik vi hadde på 80 tallet.
Heier på deg og håper du vil oppdatere hvordan det går.

Ja, det svir litt, men ikke sånn at jeg ikke holder ut. Heheh.... ja, høyfjellssol der sa du det.
Men du gav deg etter fire dager? for den prisen dette koster så skal det brukes uansett vondter eller ikke.
Men... under flassing og rødhet, så synest jeg å se forbedring på huden. At den ser styrket ut på en måte.. nå kan også tro flytte fjell, men jeg har stor tro på dette produktet.

Gammel 30-12-13, 00:37   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Tok han full pakke med 6-7 kremer + en A-vitaminsyrekrem? Mine pigmentflekker var helt borte etter ca 14. dager. Jeg flasset som et uvær mens det sto på, og kvier meg for å ta en slik kur om igjen må jeg innrømme.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 00:43   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Obagi - en liten oppmuntring

Full pakke ja, Muskat.

Gammel 30-12-13, 10:56   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Ja, det svir litt, men ikke sånn at jeg ikke holder ut. Heheh.... ja, høyfjellssol der sa du det.
Men du gav deg etter fire dager? for den prisen dette koster så skal det brukes uansett vondter eller ikke.
Men... under flassing og rødhet, så synest jeg å se forbedring på huden. At den ser styrket ut på en måte.. nå kan også tro flytte fjell, men jeg har stor tro på dette produktet.

Nja... Har bare kjøpt blender. Har a vit som jeg bruker fast. Jeg tenker jeg bruker opp blenderen med å kjøre en lett kur og ikke dundre på som man eg skal. Dvs 0,025 prosent avitamin og blender i halv styrke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.