|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Festmat for de som ikke er glad i kjøttNyttårsaften står for dør, og som det snåle vesen jeg er liker jeg ikke kjøtt spesielt godt. Spiser likevel noe storfe, kylling/kalkun og fisk siden jeg har noen småtasser som ikke trenger å lære av mine særheter. Vanligvis har vi hatt kalkun eller helstekt indrefilet av okse, men i år har jeg lyst til å lage meg festmat ala vegetar. Må gjerne være med meieriprodukter. Har noen gode tips til veggismat som er en festdag verdig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttDixi Diner har en flott blogg om veganer (ble det rett tro? ) mat.
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttTakk. Skal titte på den :-) Ellers tenkte jeg litt på å lage meg en nydelig ostesufle ( skrev det sikkert feil) med godt brød og salat til, men føler litt på at det ikke er festmat nok kanskje.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttIndisk mat er ofte vegetarisk og der er det lett å lage en god festmiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttIndisk hadde selvfølgelig vært en mulighet dersom jeg hadde planlagt litt bedre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttHer er link.
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttDet hørtes kjempe godt ut. Hadde vært henrykt over en slik meny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Festmat for de som ikke er glad i kjøttTusen takk, dere.
![]() |
|
|