|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Kan jeg legge på pasjonsfrukt på sjokolademoussen noen timer før servering?Jeg prøver å gjøre unna så mye som mulig på forhånd, så ikke alt må skje idet gjestene kommer i kveld. Hvit sjokolademousse har stått i kjøleskapet over natta - den skal pyntes med pasjonsfrukt som skrapes ut og legges oppå. Må dette gjøres rett før servering, eller kan posjonsskålene stå med frukten på i noen timer?
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kan jeg legge på pasjonsfrukt på sjokolademoussen noen timer før servering?Jeg tror det kan bli litt bløtt og rart. Jeg ville skrapt ut pasjonsfruktene på forhånd og hatt det i en bolle eller plastboks, og bare lagt det på i siste liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kan jeg legge på pasjonsfrukt på sjokolademoussen noen timer før servering?Takk for svar! Jeg ante at det kunne bli bløtt - følger rådet ditt, Filifjonka!
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg legge på pasjonsfrukt på sjokolademoussen noen timer før servering?Jeg ville også lagt det på helt til slutt. Gjør som Fili sier, det hørtes lurt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|