|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Over alt, vil jeg tro.
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har selvsagt allerede bygget pepperkakehuset for neste jul. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Mye til halv pris i butikker, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg pakker ned jula i dag, og etter år med rot og surr i juklepynt så legge jeg det ned med system i år. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Eneste som er fastsatt her er at vi da skal feire jul hjemme - det har jeg tatt eldste i hånden på. Og det blir da i ny stue, som blir bygget i løpet av våren.
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg sitter og ser på at mannen pakker vekk jula. Jeg vil ikke gjøre det selv, det er for trist. Vi har så vidt begynt å planlegge neste jul, all den tid vi feirer annenhver jul i England. Men jeg har ny jobb, så jeg må høre med dem om jeg kan få fri til jul. Og det bør jeg gjøre snarest.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Vi monterte ikke pepperkakebygget vårt før i går, og opparbeidet oss underveis opptil flere erfaringer som vi skal prøve å huske neste gang noe sånt skal bygges. Så sånn sett.
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Skilpadda: Det hadde virket mer imponerende om du skrev: "Vi monterte pepperkakebygget vårt allerede i går." |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har kjøpt en Georg Jensen julepynt, og to Holmegaard snaps glass. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg ryddet, kastet og systematiserte julepynten etter forrige jul og det var utrolig deilig og lettvindt og finne frem alt denne julen. Hvorfor i all verden tar man vare på gamle knuste julekuler, enbente nisser uten skjegg og 20 cm. glitterremser.
|
|
|
#15 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Joda holder på å pakke ned jula nå. Vi flytter om ca 2,5 mnd og til mindre plass så her må det hard utvelgelses til hva vi skal ha med eller ei. Juletrelysene med stjerna i toppen som vi har hatt i 25 år blir med. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
koko
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg begynte å planlegge jula 2014 allerede lillejulaften. Trenger nok alle månedene det kommende året for å få gjennomslag for mitt ønske om julefeiring.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg er helt sikker på det er gode muligheter for å gjøre julepyntkupp akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har bestemt at vi skal lage mindre pålegg neste år, to småspiste unger, hvor den yngste helst bare vil ha syltetøy eller gele, er det ikke nødvendig å ha juleskinke, fenalår, lammerull og julesylte. Det blir rett og slett til at vi har slikt pålegg langt uti både januar og februar antar jeg. Saken er bare at jeg ikke egentlig har lyst til å kutte, jeg har jo lyst å ha alt...
|
|
|
#19 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har allerede bestemt nyttårsmiddagen og invitert gjester. Gleder meg!
|
![]() |
|
|