Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Chess

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 21:45   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Chess

Satt og hørte på musikk på iTunes, og plutselig kom jeg over en glemt skatt - Chess-musikalen . Nå er den lastet ned og jeg sitter her og fryder meg og mimrer tilbake til ungdommen, da jeg virkelig elsket den cd'en.

iTunes er kjekt!!

Gammel 12-05-07, 21:46   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chess

Jeg har ikke sett den, men det er noen bra sanger derfra.

Gammel 12-05-07, 21:49   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har ikke sett den, men det er noen bra sanger derfra.

Heller ikke sett, bare hørt. Den gikk vel i Norge også, men ikke med de opprinnelige sangerne, og da kunne det i grunnen være det samme for meg .

Sangene er nydelige, rett og slett!

:alene hjemme og synger i vei:

Sist redigert av Milfrid : 12-05-07 kl 21:54. Årsak: Han leif, han leif...
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:52   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange fine, ja. :bakgrunn som mangeårig musikal-herper i korps:

Gammel 12-05-07, 22:07   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

FLORENCE:
Are you sick? Are you mad?
You still don't understand why I loathe you, why I left you?

Jammen godt at min kjære skygget banen i kveld og at ungene sover tungt

Gammel 12-05-07, 22:15   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Elsker Chess-musikken!

Gammel 12-05-07, 22:44   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååååå! Den musicalen er bare nydelig.

Jeg vil høre og synge (gaule...) nå!

Gammel 12-05-07, 22:53   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg satt på cd'en, men jeg må ha på høretelefoner. Sambo 'gidder ikke slik dritt' ...

Det er ikke det samme å høre med høretelefoner og ikke synge med, men gud så deilig å høre denne musikken igjen!

Takk Valetina.

Gammel 12-05-07, 22:56   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå har jeg satt på cd'en, men jeg må ha på høretelefoner. Sambo 'gidder ikke slik dritt' ...

Det er ikke det samme å høre med høretelefoner og ikke synge med, men gud så deilig å høre denne musikken igjen!

Takk Valetina.

Bare hyggelig. Selv om du har rett i at det ikke er helt det samme når man ikke kan synge med.

Gammel 13-05-07, 10:14   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh...Elsker, elsker, elsker Chess...

Hørte den om og om igjen som 16-åring, jeg hadde helt dilla på den en sommer.
Lærte meg alle sangene og kan fremdeles mesteparten av Florences partier.

Chess er sommer og lukten av nytraktet Kenya-kaffe oppe hos venninna mi.

Fantastisk musical!

Ogdet som er så bra - er at kjæresten min liker den, han også.

Gammel 13-05-07, 19:00   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører også på Chess med jevne mellomrom. Aller, aller best er det når jeg er alene hjemme og kan sette musikken på høyt, høyt og gaule med etter beste evne. :kan egentlig ikke synge:

Men Miss Saigon når man har barseltårer er ikke anbefalt.

Gammel 13-05-07, 19:08   #12
Albertine
Passiv

Standard

*mimre*

Det var STORT å se Chess i London på klassetur i 2. gym. Var helt bergtatt av musikken og det som foregikk på scenen, og var dønn lykkelig ved tanken på at jeg faktisk har VÆRT i Merano!

Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 19:29   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:hater Chess:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:04   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh, det er nydelig musikk! Det å se den i London var bare helt fantastisk.

Gammel 13-05-07, 20:09   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

:hater Chess:

Vel. Det hadde da lite med musikken å gjøre.

Gammel 13-05-07, 20:31   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så Chess i London i 1988 og det var en flott opplevelse. Jeg tror jammen jeg skal laste ned musikken jeg også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:35   #17
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:bakgrunn som mangeårig musikal-herper i korps:

Jeg spilte baryton, og de har soloen på "I know him so well", sammen med sure klarinetter. Det var nok ikke særlig pent nei!

Da jeg gikk i 6. hadde jeg dilla på Chess. Hadde kassett som jeg hørte på i walkman!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:51   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men Miss Saigon når man har barseltårer er ikke anbefalt.

:hjerter

Gammel 13-05-07, 20:53   #19
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, jeg elsker flere av sangene fra Chess.

I fjor høst da musikalen ble satt opp i spektrum var det dessverre med en noe puslete versjon av "Anthem".

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 22:00   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Ingen synger Anthem som Tommy.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.