Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kule kidz gråter ikke

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 09:05   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule kidz gråter ikke

Noen andre som har sett den?

Vi var to voksne og tre 11-åringer på kino og så den i går. Sterk og berørende film med veldig flinke barneskuespillere. Alvorlig og grusomt tema som jeg vanligvis ikke ville oppsøkt om det ikke var for at 11-åringen spurte om jeg kunne være med. Jentene likte filmen godt de også, men syns selvsagt den var grusomt trist. De var litt sjokkerte over manglende happy ending.

Hva syns dere andre?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 14-01-14 kl 09:21.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:12   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kule kidz gråter ikke

Har ikke sett den, men hørt mye om den. Tror ikke jeg tar med snart niåringen.

Gammel 14-01-14, 09:18   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Kan du legge inn spoilertag?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:19   #4
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Vi har ikke sett den enda, men skal avgårde og se den. Jeg gruer meg, og innser at jeg kommer til å gråte meg gjennom mesteparten, hvertfall hvis jeg skal fortsette trenden etter traileren..

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:21   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Kan du legge inn spoilertag?

Tenker du i overskriften?

Gammel 14-01-14, 09:24   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Tenker du i overskriften?

Jeg bruker kanskje begrepet feil? Supert at det ikke lenger står hvordan det ender.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:25   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg bruker kanskje begrepet feil? Supert at det ikke lenger står hvordan det ender.

Beklager at jeg lot det stå uten spoiler.

Gammel 14-01-14, 09:28   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så den i helgen med både 6-åringen og 10-åringen. Begge likte den godt men de kjentet til slutten på forhånd. En veldig bra film. Den traff litt nært for meg så tror jeg syntes den var tøffere å se enn ungene.

Gammel 14-01-14, 09:49   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

6-åringen vil se den og jeg tror vi drar. Det er åpenbart viktig for henne. Jeg kommer til å gråte før den i det hele tatt begynner, tror jeg og har forberedt henne på det. Egentlig er jeg feig og styrer unna temaer der det skjer noe med barn etter litt for mange arr på sjelen. :sart:

Gammel 14-01-14, 09:51   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Det er jo et veldig ubehagelig tema, men filmen er så fin at den er verdt å se.

Gammel 14-01-14, 09:51   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så traileren nå og begynte grine av den. Tror det er nok for meg.

Gammel 14-01-14, 09:53   #12
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Noen andre som har sett den?

Vi var to voksne og tre 11-åringer på kino og så den i går. Sterk og berørende film med veldig flinke barneskuespillere. Alvorlig og grusomt tema som jeg vanligvis ikke ville oppsøkt om det ikke var for at 11-åringen spurte om jeg kunne være med. Jentene likte filmen godt de også, men syns selvsagt den var grusomt trist. De var litt sjokkerte over manglende happy ending.

Hva syns dere andre?

Ehm, dør hun???

Min eldste vil se den, men om det er greia så går vi IKKE. For hun vil da blir såååå lei seg. Så da venter vi isåfall til den kommer på dvd og vi kan se den hjemme.

Gammel 14-01-14, 09:55   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Ehm, dør hun???

Min eldste vil se den, men om det er greia så går vi IKKE. For hun vil da blir såååå lei seg. Så da venter vi isåfall til den kommer på dvd og vi kan se den hjemme.

Ja, hun dør.

Gammel 14-01-14, 10:00   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan jo være greit å forberede barna på hva som kommer til å skje da. Filmen blir ikke noe dårligere om man vet slutten.

Gammel 14-01-14, 10:01   #15
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så den på søndag med to tiåringer og vi llikte den veldig godt.

Gammel 14-01-14, 10:04   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så den nederlandske filmatiseringen på tv i romjula. Ble tatt på senga av temaet, visste ikke hva den handlet om. Fin, sterk film med vanskelig tema. Jeg gråt meg gjennom filmen sammen med barna på 7 og 11 år.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 22:57   #17
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Dette er tydeligvis en film jeg må se hjemme i min egen stue skjønner jeg. :griner ved å lese denne tråden:

Gammel 14-01-14, 23:00   #18
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Er det en nederlandsk film? I tilfelle har jeg sett den på TV med syvåringen. Nydelig, men trist.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:03   #19
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hele klassen til datteren min på 10 skal på kino og se den. De har snakket mye om filmen i forkant, så håper det går bra.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 07:18   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Er det en nederlandsk film? I tilfelle har jeg sett den på TV med syvåringen. Nydelig, men trist.

Den er norsk, men basert på den nederlandske, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.