Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 20:58   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?



Jeg har fått tips om noen kjekke leseapper for minstemann fra skolen, men de krever jo IOS 6.1 eller nyere. Og Google sier at det kan man glemme med iPad 1? Er det virkelig sant?

Jeg så en YouTube-video med "sånn gjør du det likevel, men jeg finner ikke den appen som man trengte for å få det til. Anyone?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:05   #2
Dobbelthake
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 23
Dobbelthake er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

Litt usikker, siden det står at den ikke støtter det, men. Har du prøvd å koble den til iTunes og sett om den kan oppdateres derfra?

Dobbelthake er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:33   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

Ja, det er lenge siden det var mulig å oppdatere iPad 1. Jeg byttet ut min for flere måneder av den grunn; det ble veldig få apper som gikk an å kjøre eller oppdatere etter hvert.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 13:02   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?



Jaja. Jeg har jo en nyere selv. Så får han låne den inntil videre når han leser. Så har jeg porensiell fremtidig gave til dem.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 19:28   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

Hvilke lesapper tenkte du å bruke forresten?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 19:42   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilke lesapper tenkte du å bruke forresten?

Ja, det skulle jeg også spørre om.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 20:34   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad 1 - helt umulig å oppdatere ut over IOS 5?

Les HD og Ordlek XL er to jeg har fått anbefalt av hun som driver ekstraundervisning i leseopplæring på minstemann sin skole. Har ikke fått testet dem ut selv enda, bare lastet dem ned på telefonen, og nå på min padde.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no