|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Mineralpudder - noen anbefalinger?Trenger nytt mineralpudder - har brukt "Everyday minerals" og "Bare minerals"(?) sitt før. Syns jeg blir varm og får litt "prikkende"følelse i kinnene av dem begge. Noen som har samme erfaring? Og hvilke stoffer er det evt. som gjør dette? Tar gladelig i mot tips om gode mineralpudder - for jeg vil prøve noe nytt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Jeg kan ikke svare på hvorfor det prikker i huden, men det gjør det på meg også når jeg bruker mineralpudder. Jeg har bare prøvd i.d. fra Bareminerals da, men den stikker og klør, så jeg sluttet å bruke den, og har ikke orket å teste ut andre... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Stoffet som gjør at du får en litt prikkete/varm følelse heter bismuth oxychloride og du kan lese om det her .
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?
Det var nyttig info! Har nå bestilt testere fra Tikei - spent på å prøve |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Jeg får også prikkete følelse av Bare Minerals. Og ikke syns jeg fargene er fine heller. Men Glo Minerals tåler jeg godt, selv om jeg tror at den også inneholder Bismuth-greia. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Litt seint ute med å svare, men jeg bruker Lily Lolo. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Lily Lolo er min favoritt, også. God holdbarhet og finish, godt fargeutvalg, uten bismuth, og billig.
|
|
|
#9 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Kostene er laget av geitehår, og det er oljen i de håra som huden min ikke tålte. Det brant, stakk og klødde noe helt forferdelig. Spesielt om jeg var i sola eller ble varm. Nå merker jeg ingenting.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Mineralpudder - noen anbefalinger?Dette var også interessant! Har kost fra BM, så kanskje den er en medsynder til stikkinga... Har brukt Tikei noen dager nå, og prøver å finne riktig farge - skal ikke være lett altså! Men da skal jeg bytte ut kosten min også - takk for hjelpa:takker |
|
|
|
![]() |
|
|