Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Problemstilling med gardinoppheng

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-14, 19:47   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Problemstilling med gardinoppheng

Hjelp meg litt å tenke her. Jeg har et stort kjøkkenvindu på ca 240 cm. Nå har jeg persienner, men ønsker meg en gardinkappe sånn ca midt på.
Problemet er at det er skapdører på hver side av vinduskarmen. Setter jeg opp fester på karmene vil de gå i konflikt med skapdørene.
Jeg kan sikkert feste på innsiden av vinduskarmen, men hvilke fester kan jeg bruke da?
Er det noen som forstår hva jeg prøver å illustrere?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 19:51   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Problemstilling med gardinoppheng

Ja, du trenger feste til å montere inni foringen på vinduet?
Sånn U som man bare kan sette en stang i?
Det finnes flere varianter av sånt, kommer an på hva slags gardiner du skal ha, men det er vel penest med så lite og nett som mulig?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 20:06   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Problemstilling med gardinoppheng

Ja, jeg ser for meg en sånn U, men festet må være mulig å sette på siden, ikke rett bak.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 20:25   #4
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Problemstilling med gardinoppheng

sorry, har ingen tips. Men jeg ble seriøst bekymret et øyeblikk og lurte på om jeg hadde gått glipp av noe vesentlig i forhold til problemstillingen på bacheloren

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 10:34   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemstilling med gardinoppheng

Kan du ikke bruke en vaier du fester i vinduskarmen?


http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20079342/
Du må jo ikke bruke klipsene, men kan tre gardinen utenpå.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:52   #6
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Problemstilling med gardinoppheng

En vaier ville blitt for spinkelt når vinduet er så stort. Men jeg fant en løsning og har nå flotte gardiner på kjøkkenet.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no