|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny laptop som ikke vil koble seg til routerenSvigermor har fått splitter ny laptop, en HP. Jeg har gjort det som gjøres skal mht. oppstartsrutiner, så den fungerer greit. Problemet mitt nå er at jeg ikke klarer å få den til å koble seg til den trådløse routeren. Det vil si - jeg har klart det et par ganger, men den mister kontakten etter kort tid, og akkurat nå får jeg ikke koblet opp i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routerenKan være at utstyre ikke her helt kompatibelt, det er ikke alle trådløse kort som snakker like godt sammen med alle trådløse routere. Hvilke merker er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
|
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routerenDu skrev inn SSIDen på maskinen også? (Du skrev ikke noe om det) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Går stille i dørene
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routerenLaptop fra HP, router fra netopia - og jeg har fått kombinasjonen til å fungere før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Går stille i dørene
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routeren
Joda, jeg skrev inn SSIDen. Vi har (bare) WEP, skulle normalt ikke være noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routerenKansje en oppdatering av nettverksdrivere kan hjelpe. Driverene som kommer med på nye maskiner er ofte ganske gamle. fordi de rett og slett har lugget der siden pcen ble sendt fra fabrikken som er ganske lenge før dere har fått pcen inn i stuen hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Går stille i dørene
![]() Sv: Ny laptop som ikke vil koble seg til routeren
God idé, det tenkte jeg ikke på! |
![]() |
![]() |