Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Toyota Verso og barn - erfaringer?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 20:21   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Toyota Verso og barn - erfaringer?

Vi elsker denne bilen og har prøvekjørt den i dag. Men vi bekymrer oss litt over størrelsen på bagasjerommet. Får vi plass til vogn og div bagasje til 2 voksne, en 2,5 åring og en baby? Selv med takboks virker plassen litt knapp.
Noen erfaringer? Hvilken vogn har dere evt?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 20:58   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Skal det ikke være noe mer i bilnavnet? Er ikke Verso bare en betegnelse på at en modell er større enn originalen? Fx Corolla Verso, Yaris Verso etc.

Så kan folk svare deg bedre, mener jeg..

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:03   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Jaaaa det er Corolla verso!!
Kan noen moderatorer endre i overskriften min?
Uff jeg er ør i dag.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:05   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Corolla er jo en liten Toyotamodell.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:11   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Toyota er jo en super bil, men jeg tror dere vil hate dere selv for at dere ikke går for en avensis istedetfor. Bagasjeplassen er LITEN, OTH'en er flat, men lang og det er kjipt og være avhengig av takboks på til og med korte ferier. (og det er kjipt og se takboksen full av fluelik også )

De fleste Toyota'er har den samme kjørekomforten vil jeg tro...gå for noe større.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=106478 Her har den forøvrig fått supre kritikker da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:11   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:14   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Den så jo ut til å ha pittelitt større bagasjerom enn Yarisen vår. Dere kan jo kjøpe den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:31   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Toyota er jo en super bil, men jeg tror dere vil hate dere selv for at dere ikke går for en avensis istedetfor. Bagasjeplassen er LITEN, OTH'en er flat, men lang og det er kjipt og være avhengig av takboks på til og med korte ferier. (og det er kjipt og se takboksen full av fluelik også )

De fleste Toyota'er har den samme kjørekomforten vil jeg tro...gå for noe større.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=106478 Her har den forøvrig fått supre kritikker da...


Yes . Jeg er enig. Mannen må bøye seg. Han vet det bare ikke enda.

Berglijot : nei takk

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:38   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Vi har vært på bilferie med Versoen. Hadde med vogn og alt vi trengte til 5 personer. Hadde takboks også. Vi vurderte Avensisen også, men syntes ikke det var så mye større bagasjeplass i den.
Versoen er jo helt genial da. Vi er veldig fornøyd med vår. Har hatt den i 4 år og har ikke lyst til å bytte den ut. Det måtte isåfall vært med en 4hjulstrekker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:43   #10
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Vi er veldig fornøyd med vår (Corolla) Verso! Har OTH, som tar noe plass, men vi har fått med oss veldig mye når vi har hatt behov for det. Fordi bilen er så høy, kan man pakke på høykant. Vi har ikke takboks.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:48   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Vi er veldig fornøyd med vår (Corolla) Verso! Har OTH, som tar noe plass, men vi har fått med oss veldig mye når vi har hatt behov for det. Fordi bilen er så høy, kan man pakke på høykant. Vi har ikke takboks.

Interessant!!!!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:48   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

For meg er detufoståelig at man får med seg noe som helst om man ikke har minibuss.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:02   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

For meg er detufoståelig at man får med seg noe som helst om man ikke har minibuss.

Du høres ut som gubben her i hus

Vi har en Volvo V40, og jeg må bare si at den har iallefall for liten plass...

Ønsker meg Citroen som Albertine og dem har...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:04   #14
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Citroen er jo robberi når du må på verksted.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:07   #15
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Det er Corolla Verso vi har.
Ubekymret bilhold = Toyota.
Bilen ser mindre ut enn den er. Er veldig god plass for både sjåfør og passasjerer.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:17   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Etter en Grand Voyager virker ALT av bagasjeplass for lite! *erfaren*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:23   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Jeg ville sjekket at det er god plass til bakovervendt bilsete i den.

Selv er vi strålende nøgd med en Ford Mondeo. Det er gigantisk plass i det bagasjerommet, til tross for at det ikke er stasjonsvogn. Jeg lurer på hva formelen er, jeg kunne visst trengt det samme hjemme.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:26   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Etter en Grand Voyager virker ALT av bagasjeplass for lite! *erfaren*

Ja, den ønsker jeg meg også.

Har dere tenkt på Mazda 5, Mandarin? Skyvedører bak har jeg veldig tro på nemlig...*enkel*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:28   #19
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Bilen ser mindre ut enn den er. Er veldig god plass for både sjåfør og passasjerer.


Signerer. Fordi bilen har fasong som en Golf, blir man lurt til å tro at den er mindre enn den faktisk er. Spesielt takhøyden synes vi er super. Kunne aldri tenkt oss en ordinær, lav stasjonsvogn som f.eks. Volkswagen Passat, Toyota Avensis eller Ford Mondeo.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 11:31   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Verso og barn - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, den ønsker jeg meg også.

Har dere tenkt på Mazda 5, Mandarin? Skyvedører bak har jeg veldig tro på nemlig...*enkel*

Vi skal prøve denne i dag. Får ha den til i morgen. Spennende.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no