|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg har vært på tur i Polen og fått stelt neglene mine. Ble også revet med til å slå meg løs med en forsiktig neglelakk, den så rosa ut i flasken men ser i praksis nesten bare blank ut på neglene. Jeg har litt neglelakkskrekk, siden jeg har opplevd at mine ellers sterke og fine negler blir veldig myke og flisete av det. Men nå som de ble så pent formet og filt og polert og allerede har lakk på seg, så fikk jeg litt lyst til å fortsette med det. Da trenger jeg en lakk som er snill mot neglene, og en farge som er fin. Den kan godt ha litt mer synlig rosafarge enn den jeg har på nå, men den må være svak og transparent og ikke mot blått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneHar du prøvd underlakk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneFor mine negler har det mye større betydning om jeg har brukt underlakk eller ikke, enn hvilket neglelakkmerke jeg har brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneDen er nok litt oransj. Jeg tror ikke det skal være noe problem selv under transparent neglelakk, men jeg har ikke prøvd så jeg må være litt forsiktig med å anbefale det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg mener at neglene mine ble helt ødelagt av den neglelakkfjerneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg er også glad i Essie. De har en underlakk som er svakt rosa og som også er "fortifier".
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneVita sin neglelakkfjerner er mild og god. Mine negler blir ødelagte av den der fra Depend i alle fall, og alle andre sånne billigmerker. Men ikke Vita sin |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot neglene
Jeg har mer tro for at det var sånn, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg liker godt fjerneren fra O.P.I.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneFargen Ballerina slippers fra Essie er også veldig fin.
![]() |
#19 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneSugar Daddy (grusomt navn!) fra Essie er veldig fin, og mye lettere å få jevn enn for eksempel Chanel Ballerina. Av fjerner har jeg en fra Leighton Denny som er litt geleaktig, og mye mindre uttørkende enn vanlige fjernere. Etter at denne kom i hus, har jeg kunnet bruke neglelakk uten at huden på fingertuppene går helt i oppløsning.
![]() |
|
|