|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Valentingave til mennNokon som har eit godt tips til ein Valentinspresang som ein voksen mann vil bli glad for?
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Valentingave til mennJeg har av og til (når jeg kommer på det
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Valentingave til mennJeg ville hatt suksess med en flaske god rødvin, en ny film eller en boks belgisk sjokolade. Eller gjerne alt i kombinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Valentingave til mennNår det gjeld alkohol likar han Whisky. Så kanskje ei dyr flaske som han ellers ikkje ville kjøpt kunne ha vore noko. Og så likar han å eksperimentere med å mixe drinkar. Så ei bok med oppskrifter på gode drinkar kunne også ha vore noko.
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Valentingave til mennEn litt ekstra god middag som du lager til ham? Min mann hadde i hvert fall satt pris på et tilbud om å sette seg godt til rette med en øl mens jeg laget god mat som vi så spiste sammen etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Valentingave til mennBestille god sushi og spise hjemme?
![]() |
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Valentingave til mennMin mann får en Serie på Blu-ray. Kjenner jeg ham rett så kommer han kanskje på det og kjøper en rosebukett på salg på Mester Grønn, eller evt. noe sjokolade fra nille. Jeg blir like glad uansett, det er tanken som teller! Dessuten har vi en datter som blir 6 år i morgen, så fokus er et annet sted uansett. Hun var vel den beste Valentinsgaven jeg kunne fått noensinne!
![]() |
#9 |
![]() Sv: Valentingave til mennEg endte opp med dyr Whisky og eit kort som eg akkurat no strevar med å skrive noko fint på.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Valentingave til mennJeg syns Valentinsdag er teit og unødvendig og jeg himler med øynene og sånn.
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Valentingave til menn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Valentingave til mennEg og syns eigentlig det, Kirsebær, og eg kom i skade for å seie det høgt for eit par veker sidan medan han høyrte på. Derfor var eg overbevist om at eg ikkje kom til å få noko i år. Og eg tok meg litt i å angre litt på at eg hadde sagt det då eg kom på kontoret i dag tidlig. Men så dukka det heldigvis opp blomster likevel, og då kjente eg at eg innerst inne ikkje syns det er så teit med Valentinsdagen likevel
![]() |
|
|