Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kjoleveka

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-14, 12:58   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjoleveka

For en herlig idé! Men enlighten me, er dette noe utgått fra FP, eller er bare mange FP'ere med? Bergensfenomen?

Litt synd at det er i vinterferieuka, med mye hjemmekontor for min del. Kanskje jeg må ta en egen veke i neste uke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:06   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg vet ikke om jeg har blitt gammel og sær eller hva det er, men jeg skjønner ikke helt hva det går i. Mye styr og "åh, SÅ morsomt! bare fordi mange går i kjole en spesiell uke? Jeg er ikke imot det, altså, med jeg skjønner bare ikke hva som er poenget.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:07   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet ikke om jeg har blitt gammel og sær eller hva det er, men jeg skjønner ikke helt hva det går i. Mye styr og "åh, SÅ morsomt! bare fordi mange går i kjole en spesiell uke? Jeg er ikke imot det, altså, med jeg skjønner bare ikke hva som er poenget.

Jeg går ofte i kjole, men jeg hadde gjerne gått i bukse i kjoleuken, bare så ingen mistenker meg for å bite på den slags tøys...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:12   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet ikke om jeg har blitt gammel og sær eller hva det er, men jeg skjønner ikke helt hva det går i. Mye styr og "åh, SÅ morsomt! bare fordi mange går i kjole en spesiell uke? Jeg er ikke imot det, altså, med jeg skjønner bare ikke hva som er poenget.

Enda en . Kanskje jeg ikke er nok opptatt av klær eller noe?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:14   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg synes det er et trivelig tiltak igrunn. Selv er jeg ikke med, for jeg tror ikke keg har nok kjoler.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:15   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg har veka hele året.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:18   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Aner ikke hvor det kom fra? Jeg oppdaget det på en nettbutikk idet jeg skulle bestille meg en.... tadaaaa! ny kjole.

Ikke brukt kjole hittil denne uka da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:25   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg har bare sett det på facebook og min indre sinnafeminist og prinsesse diskuterer det heftig.

Sinnafeministen syns det er tåpelig fordi det er ikke revolusjonerende at damer går i kjole eller skjørt. Det trenger ikke en egen kampanje. I mange yrker tvinges kvinner til å gå i skjørt.

Prinsessen er litt mer: Yay! Fin kjole!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:31   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg er som vanlig for treig til å få med meg at det var en slik uke. Jeg kunne hatt behov for å ta på meg en forskjellig kjole hver dag. Jeg har mange nok kjoler til at det burde gått greit. Jeg føler meg jo bedre når jeg bare har pyntet meg bittelitt, så jeg kunne trengt et sånt spark bak. Kanskje jeg skulle gjøre det neste uke isteden?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:36   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Jeg syns kjoleuke er genialt for å få fokus bort fra at kjole bare er et prinsesseplagg/pynteplagg/festplagg.
Kjole er et fint plagg som kan brukes når som helst av hvem som helst.

Jeg er ikke med på kjoleuken selv. Jeg hadde kjoleår i 2012/2013.

Nå har jeg omfavnet den mer maskuline stilen med fjellbukse og turgenser.
(Jeg benytter en hver anledning til å flashe dette bildet, egentlig. )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Fjelltopp.jpg (114,5 KB, 196 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:41   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er som vanlig for treig til å få med meg at det var en slik uke. Jeg kunne hatt behov for å ta på meg en forskjellig kjole hver dag. Jeg har mange nok kjoler til at det burde gått greit. Jeg føler meg jo bedre når jeg bare har pyntet meg bittelitt, så jeg kunne trengt et sånt spark bak. Kanskje jeg skulle gjøre det neste uke isteden?

Jeg trenger også et spark bak til å pynte meg mer. Vi får ta en felles kjoleuke, vi som ikke helt fikk det med oss i tide denne gangen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:46   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Kjoleuke? Aldri hørt om det før nå. *treg*
Jeg går uansett i kjole eller tunika 350 dager i året, minst. Liker det best.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:53   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Eg følger med på face og smile av mange fine bilder. No har ikkje eg vinterkjolar lengre i hus, for eg kan virkelig ikkje fordra høge støvlettar.

Men en kan være veldig fin uten kjole også vel? Eg føle meg i alle fall veldig fin i olabukse, fin bluse, dressjakke og høghæla ankelstøvlettar. Så det så.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:57   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


(Jeg benytter en hver anledning til å flashe dette bildet, egentlig. )

Flotte bæret! - forstår godt at du flasher bildet - for dævven, du ser bra ut!

Jeg har hatt kjole/skjørt to dager i uka her. Jeg liker godt tanken på en kjoleuke og vet at det ikke er en FP-greie allefall. Leste om det i en eller annen avis - og ser at Kjoleprodusenten Ko:ko har kastet seg på trenden

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:03   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå har jeg omfavnet den mer maskuline stilen med fjellbukse og turgenser.
(Jeg benytter en hver anledning til å flashe dette bildet, egentlig. )

For et fantastisk bilde! Hvor er det tatt?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:04   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Herlig bilde, Kirsebær!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg følger med på face og smile av mange fine bilder. No har ikkje eg vinterkjolar lengre i hus, for eg kan virkelig ikkje fordra høge støvlettar.

Men en kan være veldig fin uten kjole også vel? Eg føle meg i alle fall veldig fin i olabukse, fin bluse, dressjakke og høghæla ankelstøvlettar. Så det så.

Jeg bruker vanlige pumps eller ankelstøvletter til vinterkjoler, jeg. Og klart man kan være fin uten kjole også, men for noen kan det være fint med et spark til å pynte seg mer.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:19   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Det er da helt ok å gå med pumps og ankelstøvletter til kjole

Jeg har vel brukt bukse ca 1 gang siden august. Men jeg går mye i skjørt nå da, i motsetning til før

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:20   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet ikke om jeg har blitt gammel og sær eller hva det er, men jeg skjønner ikke helt hva det går i. Mye styr og "åh, SÅ morsomt! bare fordi mange går i kjole en spesiell uke? Jeg er ikke imot det, altså, med jeg skjønner bare ikke hva som er poenget.



Og så humrer jeg for meg sjøl, all den tid jeg (tror at) jeg ikke eier ei eneste bukse og går i kjole/tunika hver dag.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:21   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Det fører til at jeg surfer på kjoler da
Men kjøper ikke

Men forelska meg dog i en regnjakke...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 14:22   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Dessuten var denne digg, for de som kler rødt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no