|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Savner du å gå gravid?Jeg er jo i de siste dagers prøvelser på siste svangerskap, og flere har sagt at jeg må nyte den siste tiden. Av og til blir jeg litt
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg skal ikke ha flere barn. Det er greit å ikke skulle ha flere barn, men det er trist å vite at jeg ikke skal være gravid, føde og ha litenbaby.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Det beste er å gå gravid.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Å gå gravid er det beste i hele verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg savner det faktisk veldig. Jeg har hatt lette og gode svangerskap og skulle fryktelig gjerne ha vært gravid en gang til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?
Eh, noen moder jord følelse har jeg da aldri hatt. Usj.
![]() |
#9 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Nei, det savne eg ikkje. Kva er sjarmerande med å bli tung og hoven sei no eg.
![]() |
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Savner sparkene, og det koselige med å være gravid. MEN: Jeg savner ikke bekkenløsning, halsbrann, spontan-spying (Var ikke kvalm, bare spydde sånn plutselig.
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?For meg var det å være gravid jævlig oppskrytt. Jeg likte det ikke i det hele tatt. Klart det var spennende og facinerende også, men kvalme, halsbrann, ubehag, aldri å få sove om natten og aldri kunne være med på noe fordi jeg var syk gjorde det til 8 måneder jeg godt kunne vært foruten. Det å være mamma er mye mye mye mye bedre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg trivdes jeg, selv med 20+ ekstra kilo vann i kroppen. Gal? Muligens.
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg savner ikke selve gravid-tilstanden, jeg synes det er horribelt å være gravid.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg vil jo ikke ha fler barn, men jeg også skulle ønske jeg kunne gått gravid en gang til. Det var kjempekoselig.
![]() |
#15 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Over hodet ikke! Første svangerskap var veldig etterlengtet og jeg syntes det var spennende å følge med. Desverre ble den siste tiden vanskelig og trist fordi ungen ikke vokste, og da forsvant litt av gleden. Andre svangerskap var noe herk. Syntes det var usigelig kjipt å være konstant trøtt og uopplagt, bekkenet plaget meg en del, halsbrann hadde jeg hele tiden, og den store spenningen ved det hele var i grunnen borte. Artig med første spark, første UL og slikt, men det var alt.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg savner en god del av det, og likte i det store og det hele veldig godt å være gravid. Men den lammende trøttheten (som man ikke husker før den kommer som kastet over en i uke 6) kan jeg godt være foruten.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Ja, jeg savner å være gravid. Jeg hadde et strålende svangerskap uten komplikasjoner, men en helvetsfødsel. Jeg er sikker på at dersom jeg skulle slumpe til å få flere barn, er det fødselen jeg vil grue meg til, ikke svangerskapet.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Nei, overhodet ikke. Jeg hater å være gravid. |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Ja, jeg savner å gå gravid. Spesielt hvis jeg kunne oppleve mitt første svangerskap igjen. Jeg hadde det kjempeflott og nøt tilværelsen i fulle åndedrag.
![]() |
#20 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Savner du å gå gravid?:kjenner godt etter: Nei, jeg savner ikke å være gravid.Første svangerskapet var selvsagt spesielt - alt var nytt og spennende og foruten at jeg var stuptrøtt de første ukene, så hadde jeg ingen plager. Svangerskap nr 2 var mer slitsomt. Dvs svangerskapet i seg selv var kanskje ikke så slitsomt bortsett fra litt bekkenplager, men hele det siste halvåret før minstemor var veldig travelt. Vi var på husjakt med en rekke visninger og budrunder, vi solgte leiligheten vår, jeg var deltidsstudent i tillegg til full jobb og mannen fullførte doktorgraden sin. Så det var nok mer alt det andre som var slitsomt - den voksende magen havnet litt i andre rekke. Så nei - jeg savner ikke å gå gravid men jeg skulle gjerne hatt perioden med litenbaby igjen. Det er en fantastisk tid!
![]() |
|
|