|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Fortell meg om LalandiaDanmark og Legoland altså. Passer det for to voksne og to barn som skal ha med seg en siste runde i Legoland? Hvor lenge bor man der? Jeg makter ikke en hel uke! Kombinerer man det med en uke i strandhus? Vi snakker om juli.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om LalandiaHenger meg på for tips.
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om LalandiaTre-fire netter er plenty. Et par dager i legoland og en dag i badeland. Husene er komfortable og det er helt ok å spise middag, spille kubb og drikke vin der på kveldene. Rekrasjonsuke utved kysten etterpå hørtes lurt ut.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Fortell meg om LalandiaVi har vært på begge Lalandiaene. Ungene ELSKER det og om de får valget mellom å dra hvor som helst i verden, er det bare Lalandia de vil til. De snakker om det konstant. Den i Billund er nyeste og mest oppgradert. Badelandet er knallkjekt, og hyttene er kanonfine. Jeg kunne godt vært der en uke om det var mer utvalg i mat for "sånne som oss" (det blir mye pasta med tomatsaus), men så elsker jeg jo sånne steder. Vi vurderer å dra igjen i sommer, men jeg vet ikke om jeg orker å kjøre så langt. I så fall blir det fly. Jeg elsker Lalandia.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Fortell meg om LalandiaUngene dine holder fint ut en uke.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Fortell meg om LalandiaDanmark er egentlig ikke solsikkert nok for oss, men minsten blir 9 år, og husker ikke forrige gang vi var i Legoland. Og så skal vi til Barcelona og på cruice (med min mor) i høstferien, så vi får sikkert noen soldager da uansett. Det er liksom året å gjøre Legoland igjen på, har vi kommet til.
|
|
|
#8 |
|
Ferdiglada
Sv: Fortell meg om LalandiaVi digga det! Også det Harry kjøpesenteret
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Fortell meg om Lalandia
Jeg kom inn på denne.http://www.lalandia.dk/no/Pages/forside.aspx |
|
|
|
|
|
#12 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Fortell meg om LalandiaVi var 1 uke i Lalandia Billund for 3 år siden. Helt topp hytte men ikke så sjarmerende sted. Vi hadde med oss 4 unger i alder 1- 13 år. Vi valgte å ha sesongkort i legoland, så vi var der noen timer hver dag og var i badeland/ hytta/ lekeland senere på dagen. Det fungerte flott for oss. Selve senteret syns vi ikke var noe, men med lekeland og badeland var ungene storfornøyd og det ble en fin ferie totalt sett.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fortell meg om LalandiaBadelandet var topp, også for mor som fikk kjøre heftig tube. Legoland i juli? Gulp.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Fortell meg om LalandiaVi var i Legoland for 3 år siden, og jeg følte da at poden (som da var 8 år), nesten var i eldste laget. Han syntes ikke Legoland var så spennende. LaLandia, derimot! Vi var også i en dyrepark jeg ikke husker navnet på. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdiglada
Sv: Fortell meg om LalandiaDet er Løveparken sikkert? Vi var også der, supert!
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Fortell meg om Lalandia
Vi har vært i Legoland og Løveparken tidligere, men da var yngste 4 år. Da bodde vi i en hytta en times kjøring unna og hadde kun én dag i LEGOland.
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Fortell meg om LalandiaVi kjøpte billetter med hyttene da vi bodde der og syntes det var ganske ok å kunne ha kortere dager i legoland og heller litt badeland på slutten av dagen enn å skulle gjøre parken på en dag. Jeg husker ikke hvor dyrt det var.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fortell meg om LalandiaTa med sparkesykler hvis dere har, det er masse småveier der uten biler (stort sett hvertfall) og fint å kjøre rundt. Også er det etpar greie lekeplasser inni der også, som kan være greit å spore opp. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Fortell meg om LalandiaVi var i Lalandia i sommer, og elsket det. Ungene elsket det, og vi elsket det. Badeland, trampoline, geiter en kunne mate, lekeplasser, og selvsagt fantastiske Legoland.
|
![]() |
|
|