|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() DreamlinerNoen som har reist med flyet? Jeg skal avgårde fra Oslo til NY om noen uker, kjenner angsten tar meg...jeg er ikke glad i å fly sånn til vanlig, og er enda mer skeptisk når jeg hører alle problemene flyet har hatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DreamlinerVi fløy med Dreamliner for et par uker siden. Fint fly, alt fungerte som det skulle.
![]() |
#3 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DreamlinerGodt å høre, trenger å bli beroligende på at dette går bra ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DreamlinerJeg ville ikke bekymret meg. De problemene de har hatt i det siste har ikke oppstått i luften.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Dreamliner
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: DreamlinerJeg reiste til NY i november. Som de andre skriver, har ikke problemene vært knyttet til tekniske saker med selve flyene. Fint fly, synes jeg, med en ganske avansert touch-skjerm der man kunne gjøre alt fra å bestille mat til å spille musikk, velge mellom ørti filmer og spille sudoku. Vi var 1 time forsinka ut (og ved ankomst). Hjemreisen starta også litt forsinka, men vi fløy inn alt og vel så det, og landa en halvtime før rutetida. God tur!
![]() |
![]() |
|
|