Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dreamliner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-14, 18:27   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dreamliner

Noen som har reist med flyet? Jeg skal avgårde fra Oslo til NY om noen uker, kjenner angsten tar meg...jeg er ikke glad i å fly sånn til vanlig, og er enda mer skeptisk når jeg hører alle problemene flyet har hatt billettene ble kjøpt før dreamlineren ble tatt i bruk, hadde nok aldri kjøpt hvis det var snakk om å bestille billetter nå...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 18:29   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dreamliner

Vi fløy med Dreamliner for et par uker siden. Fint fly, alt fungerte som det skulle.

Gammel 25-02-14, 18:32   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt å høre, trenger å bli beroligende på at dette går bra ;-)

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 19:38   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ikke bekymret meg. De problemene de har hatt i det siste har ikke oppstått i luften.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 19:39   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg ville ikke bekymret meg. De problemene de har hatt i det siste har ikke oppstått i luften.

De jeg kjenner som har vært på tur med Dreamlineren har vært storfornøyde.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 19:47   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reiste til NY i november. Som de andre skriver, har ikke problemene vært knyttet til tekniske saker med selve flyene. Fint fly, synes jeg, med en ganske avansert touch-skjerm der man kunne gjøre alt fra å bestille mat til å spille musikk, velge mellom ørti filmer og spille sudoku. Vi var 1 time forsinka ut (og ved ankomst). Hjemreisen starta også litt forsinka, men vi fløy inn alt og vel så det, og landa en halvtime før rutetida. God tur!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.