Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Eye Q - hvor lønner det seg å kjøpe?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-14, 19:37   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Eye Q - hvor lønner det seg å kjøpe?

De to eldste sliter litt med konsentrasjonen. Eldste kun på skolen, mens jeg ser at mellomste sliter litt på fritidsaktiviteter i tillegg.

Så Eye Q er vel verdt å prøve. Men hvor lønner det seg å kjøpe dette? Det er vel først og fremst kapsler som er aktuelt her.

Gammel 25-02-14, 19:40   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eye Q - hvor lønner det seg å kjøpe?

Du får 60 kapsler til 101 kr på feelunique.com. Hvis du følger litt med på valutakursen så kan du klare å få 2 bokser til under 200 kr grensa.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 19:52   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du får 60 kapsler til 101 kr på feelunique.com. Hvis du følger litt med på valutakursen så kan du klare å få 2 bokser til under 200 kr grensa.

Feelunique bruker å trekke fra frakt når de skriver verdi på pakken, så jeg vil tro man kommer godt under grensa, men det kan sikkert kundeservice svare på. Man betaler uansett ikke ekstra for frakt, så det er jo bare å bestille i to forsendelser.

Er man uheldig og må betale moms likevel, kan man sende inn kvitteringen og feelunique refunderer utgiftene.

Har forøvrig en kollega som skryter veldig av Eye-Q, så jeg tror også det er verdt forsøket.

Sist redigert av Cauchy : 26-02-14 kl 09:37.
Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 19:56   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Er det tyggekapsler som koster rundt hundringsen?
Ser de smaker jordbær, men smaker de guffent?

Gammel 25-02-14, 20:00   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eye-Q, er ikke det den som inneholder omega-3-6-9? De er gode markedsførere - omega-6 og -9 får man plenty av i kostholdet, og omega-6 bør man helst spise mindre av. Jeg vil anbefale f.eks. Triomar som du får på apoteket. Kun omega-3 og av god kvalitet, og trolig langt billigere enn Eye-Q.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 20:02   #6
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Fant denne!

Står den inneholder Omega 3 og Omega 6?

Gammel 25-02-14, 20:19   #7
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

http://www.vg.no/forbruker/helse/hel...t-adhd/108539/ Lest denne artikkelen og vurderer og prøve dette, har en sønn som sliter veldig med konsentrasjonen. Nå har han adhd men konsentrasjonsvanskene er mere hemmende enn hyperaktiviteten hans. Så prøv ihvertfall og se om det hjelper på konsentrasjonen dems.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 20:23   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg har bestilt en boks, så prøver jeg. Dette er veldig hemmende for læringen.

Jeg har søster i USA, og foreldrene mine skal snart en tur over dammen. Kan man kjøpe slike ting rimelig der?

Gammel 25-02-14, 20:37   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Fant denne!

Står den inneholder Omega 3 og Omega 6?

Omega-6 trenger han som sagt ikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 22:33   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper fra chemistdirect.co.uk, men de er nok dyrere enn feeluniqe - så da hopper jeg over til dem isteden

Gammel 25-02-14, 23:00   #11
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

98 kr betalte jeg nå, totalt. 60 kapsler.

Jeg må bare prøve noe.

Gammel 25-02-14, 23:36   #12
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må følge med her. De er svindyre i butikk iallfall - men vel verdt det. Egentlig var det bare Klumpen som startet pga diverse men får en må den andre også få, iallfall når det oppfattes som rene snopet. De bruker tyggekapslepene og de spør rett som det er: "vi har ikke fått pillene våre idag".

Gammel 25-02-14, 23:39   #13
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Er de gode, altså?

Gammel 25-02-14, 23:43   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Er de gode, altså?

De to eldste svelger de hele. Er jo ikke noe poeng å tygge de, men de får ikke vonde oppstøt slik tran gir. Minsten og jeg bruker Eskimo Kids med tutti frutti smak. Da slipper jeg transmaken gjennom dagen.

Gammel 25-02-14, 23:46   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

*Noterer*

Gammel 25-02-14, 23:46   #16
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner jeg er skeptisk til å kjøpe slikt fra nettet/utlandet. Tenker på alle sakene hvor det har vist seg at produkter kjøpt over nettet ikke har inneholdt det de har utgitt seg for å skulle være. Skal jeg ta sjansen, tro? Er mye å spare. Men har merket så stor forandring på Klumpen fra han startet at jeg er ikke sikker på om jeg helt tør...

Gammel 25-02-14, 23:47   #17
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Er de gode, altså?

Mine synes iallfall det. Det lukter sinnsykt søtt rundt de også når de tygger de, ingen tranlukt eller slikt heller.

Gammel 26-02-14, 00:10   #18
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Så det er ekun omega-3 man egentlig trenger? Jeg vurderer disse både til meg selv og barna: http://www.x-life.no/products/vitamin-d3-1550-drper

Gammel 26-02-14, 00:33   #19
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bestilt herfra tidligere:http://www.chemistdirect.co.uk/equaz...-180-s/prd-1qc

180 tbl somtil nå i værtfall har gått akkurat under 200 krs grensa.

Sist redigert av Huldra : 26-02-14 kl 00:40.
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 08:42   #20
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Feelunique bruker å trekke fra frakt når de skriver verdi på pakken, så jeg vil tro man kommer godt under grensa, men det kan sikkert kundeservice svare på. Man betaler uansett ikke ekstra for frakt, så det er jo bare å bestille i to forsendelser.

Er man uheldig og må betale moms likevel, kan man sende inn kvitteringen og feelunique refunderer utgiftene.

Har forøvrig en kollega som skryter veldig av Eye-Q, så jeg tror også det er verdt forsøket.

Dette har de dessverre sluttet med. Nå skriver de den faktiske verdien på pakken, men de betaler jo tilbake utlegg, men da tar det mye lengre tid å få pakken.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.