Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-14, 18:23   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Vår gamle, elskede Tivoli Pal radio har tatt kvelden og skal erstattes. Kriteriene er: solid, bra design, ikke for stor, bluetooth eller annen enkel overføring fra telefon, bærbar og gjerne mulighet for batteridrift.

Pris maks 2500, sånn ca.

Tips?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:25   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Jeg har en nydelig Pinell. Dab+, 24 timers batteritid, oppladbar, display som forteller hva som spilles (om radiokanalen opplyser det), det eneste jeg savner er klokke, men det er fordi min står på badet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:26   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Vi har en Tivoli Audio som "stasradio", så Geneva og lignende utgår. Dette skal være den radioen som vi tar med oss ut på terrassen om sommeren mens vi jobber i hagen, men den skal bo på kjøkkenet, så den skal også se ok ut. Pal-radioen har bært perfekt, men nå vil jeg ha bluetooth.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:27   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en nydelig Pinell. Dab+, 24 timers batteritid, oppladbar, display som forteller hva som spilles (om radiokanalen opplyser det), det eneste jeg savner er klokke, men det er fordi min står på badet.

Link?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:27   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Ah, så ikke Bluetooth-punktet. Det har ikke Pinell, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:28   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Link?

http://www.pinell.no Jeg har en Go. Kommet veldig godt ut i tester. Mulig noen av de andre modellene har Bluetooth.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:37   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Den var kjempefin, Tally, men ingen av modellene har bluetooth, ser det ut for, og det vil jeg ha.

Jeg lurer på om denne Genevaen kanskje oppfyller kravene mine?
http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-dab-radio-rod

Den var jo ikke påfallende billig da, men for øvrig nesten innenfor budsjett ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 18:40   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Noen venner har denne og har hatt den med på hyttetur, overraskende bra lyd til å være så liten og utrolig snedig design ift å ta den med. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-dab-radio-rod

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 13:22   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Vi har Squeezebox, som de vel har sluttet å lage, men ser at Logitech Smart Radio finnes og det er samme greien.
http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...tt-smart-radio
Spesielt fancy er den ikke. Men den virker.
Har ikke bluetooth den heller, viser det seg. (Det har vi ikke brukt, så det hadde jeg ikke tenkt på.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 13:27   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Vi har denne http://www.pinell.no/no/produkter/pinell-supersound-ii/ den har ikke bluetooth men den har Wifi så man får til å strømme musikk fra telefoner o.l på det viset.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 13:48   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Jeg har en revo heritage som jeg er godt fornøyd med, ser de har kommet med en modell som har bluetooth http://revo.co.uk/shop/superconnect/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 14:57   #12
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Har en radio fra Logitech (squeezebox Radio). Siden den brukes hjemme er nettradio vel så greit. I tillegg støtter den Spotify. Lydkvaliteten er egentlig overraskende bra i forhold til prisen.

Etter å ha kostet bortimot 2000 kr når den kom på markedet har jeg sett dem nede i godt under tusenlappen. Har vel blitt erstattet med Logitech UE Smart. Usikker på hva som skiller dem.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 15:13   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Vi har en fra geneva. Small. Må ha være koblet til strøm, men tror den finnes i enda mindre utgave med batteridrift. Fornøyd vi i alle fall.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 15:21   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hipt på radiofronten om dagen?

Takk for tips, alle sammen. Jo mer jeg leser og sjekker, jo mer tror jeg at det må bli denne her, fra Geneva: WorldRadio

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no