|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Kommer med fly til Oslo og skal på teater klokken seks. Kan derfor ikke være for sen. Hvor lang tid i forveien bør jeg lande på gardermoen. Reiesr uten bagasje. Holder det å lande ca 16.30 eller bør jeg heller lande ca 15.30? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum?Hvis du ikke har bagasje, så skal det holde med 16.30.
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Jeg liker å være ute i god tid, så her hadde jeg definitivt satset på 15.30.
|
|
|
|
#4 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Jeg hadde gjort som Enhjørning, men det er fordi jeg også liker å være ute i god tid. Tar meg heller en kopp te eller blar i teaterprogrammet før teateret starter enn å snike meg inn etter forestillingens start. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Flytoget som går direkte til Oslo S går 16.40 og 17.00, ser jeg - 16.40 er det vel tvilsomt om man rekker. Det toget som stopper i Lillestrøm, på Oslo S og Nationaltheatret, går 16.50 og er på Oslo S 17.12 og National 17.17. Det skulle i utgangspunktet være bekvemt med tid (veldig bekvemt etter mine standarder
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Eg personlig hadde ikkje engong tatt sjansen på å lande 15.30 :kontrollfrik:
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Mens jeg ikke hadde tenkt to ganger på 16:30. Jeg er alltid hjemme ca 1 t etter flyet lander, og da har jeg tatt toget til Skøyen og taxi 10 min derfra. :happygolucky:
|
|
|
#10 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Hvilket teater er det da? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Normalt burde 1,5 være fin-fint. Jeg har dog erfaringer med en del forsinkelser på denne flyvningen. Jeg skal på Doktor Proktor (Nationaltheateret)med barna, så vil helst ikke komme for sent. Hadde det bare vært teater for min egen del ville jeg ikke vært i tvil. Samtidig har jeg et viktig møte i Stavanger samme dag, så å lande 15.30 har omkostninger i andre enden. Vi er jo uansett to voksne som skal gå med de, så det burde gå bra. Ender nok med å lande 16.30... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor lang tid trenger fra landing til avtale i sentrum (Oslo)?Ja, det er jo tre risikovurderinger man må ta: Risikoen for at det skjærer seg vs. konsekvensen hvis det skjærer seg vs. kostnaden ved å redusere risikoen.
|
![]() |
|
|